شناسهٔ خبر: 68554757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان:

مشارکت اصفهانی‌ها در رفع مشکلات نیازمندان ۲۸ درصد رشد داشت

اصفهان-معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: مشارکت مردم در خدمت رسانی به نیازمندان طی پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۸ درصدی داشته است.

صاحب‌خبر -

علی اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور و نقش آفرینی مردم در نهادینه کردن خدمت رسانی به همنوعان، زمانی شیرین‌تر می‌شود که مساله فرهنگ سازی خیر و احسان به دست مردم در جامعه جاری باشد.

وی با اشاره به رشد ۲۸ درصدی مشارکت مردم در خدمت رسانی به نیازمندان طی پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ادامه داد: در این مدت خیران، نیکوکاران و هم استانی‌های خیراندیش، با تاسی از آموزه‌های دینی و در تلاش برای ایفای نقش مؤثر و کارآمد مسؤولیت اجتماعی خود، با پرداخت صدقات، زکات، انفاق و اکرام ایتام و محسنین، خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت را ارتقا بخشیده و مسیر توانمندسازی ایشان را هموارتر ساخته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان یاد آور شد: شفاف سازی فعالیت‌های انجام شده را موجب تقویت اعتماد عموم مردم به کمیته امداد امام (ره) و زمینه تحقق مشارکت حداکثری جامعه در رفع مشکلات نیازمندان دانست و افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در این نهاد، در امور معیشتی، تأمین جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی، درمان، مسکن و … خانواده‌های تحت حمایت مصرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با هم افزایی و مشارکت بیشتر و کمک به احسان و نیکوکاری در استان می‌توانیم در جهت خودکفایی و توانمندسازی مردم نیازمند گام برداریم و موجب رضایت پروردگار قرار گیریم، گفت: امیدواریم در ایام پیش رو نیز با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید بتوانیم با مشارکت پررنگ خیران و مساعدت نیک‌اندیشان استان، دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و نیازمندان را از ملزومات تحصیلی بهره مند سازیم.

نظر شما