شناسهٔ خبر: 68554618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آمادگی چادرملو اردکان برای رویارویی با فوتبال ساحلی نوشهر

سرمربی تیم فوتبال ساحلی چادرملو اردکان با اشاره به وضعیت خوب این تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران گفت: آمادگی کاملی برای رویارویی با نوشهر داریم.

صاحب‌خبر -

علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اقدامات انجام شده برای تقویت تیم چادرملو اردکان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور گفت: خوشبختانه شرایط و وضعیت تیم چادرملو اردکان در نیم فصل دوم بسیار خوب شده است.

وی ادامه داد: در این نیم فصل روند بسیار مثبتی داشتیم و تیم‌مان به قالبی که می‌خواستیم رسید؛ به این ترتیب امیدواریم که در مسابقات بعدی لیگ همچنان با موفقیت و کسب نتایج خوب به جلو حرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی چادرملو اردکان با بیان اینکه همبستگی اتحاد و انسجام در تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: در این فصل از مسابقات لیگ برتر کیفیت رقابت‌ها بالا بود و خوشبختانه با همدلی و همبستگی که در تیم ایجاد شده ما هم به سطح بالایی از مسابقات رسیدیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: از 12 امتیاز بازی‌های انجام شده توانستیم 10 امتیاز را به خود اختصاص دهیم و این نشان دهنده آمادگی بسیار خوبی است که تیم‌مان برای رویارویی برای حریفان دارد.

وی در ارتباط با مسابقه امروز این تیم برابر نوشهر گفت: برای بازی با نوشهر محروم و مصدوم نداریم و امیدواریم بتوانیم با یک نمایش عالی نتیجه بسیار خوبی را کسب کرده و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/781

 

نظر شما