شناسهٔ خبر: 68553776 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

افشاگری عجیب درباره جدایی ۳ بازیکن پرسپولیس / پای یک بازیکن مطرح در میان است

خبرگزاری فارس نوشت: رد پای یک بازیکن پرسپولیس در جدایی ۳ بازیکن این تیم و رفتن آنها به تراکتور وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، خبرگزاری فارس نوشت: رد پای یک بازیکن پرسپولیس در جدایی ۳ بازیکن این تیم و رفتن آنها به تراکتور وجود دارد.

نقل و انتقالات تابستانی برای هواداران پرسپولیس با یک شوک بزرگ همراه بود. جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر اتفاق تلخی بود که با وجود آغاز مسابقات لیگ برتر، هنوز از سوی هواداران این تیم هضم نشده است چرا که این سه ستاره پرسپولیسی با حضور در تراکتور به عنوان رقیب پرسپولیس در لیگ برتر، باعث شدند تا فشار زیادی به این باشگاه وارد شود.

درباره جدایی این سه بازیکن حرف و حدیث زیاد است اما خیلی‌ها مسائل مالی را دلیل این جدایی اعلام کردند.

گفته می‌شود که باشگاه تراکتور با پیشنهاد بهتری از نظر مالی توانست رضایت این سه بازیکن را جلب کرده و آنها را به تبریز ببرد.

باشگاه تراکتور با این اقدام توانست به نوعی نقل و انتقالات تابستانی را به سود خود تمام کند و سه بازیکن اصلی سرخ‌پوشان که در قهرمانی‌های اخیر این تیم نقش کلیدی داشتند را جذب کرد.

در این بین گفته می‌شود که یکی از بازیکنان پرسپولیس نقش کلیدی و اساسی در جدایی این سه بازیکن داشته است! این بازیکن که همچنان در جمع سرخپوشان تهرانی حضور دارد با برخی از اظهارات و اقداماتش، جدایی این سه بازیکن را تسریع بخشیده است!

ماجرا از آنجایی آغاز می‌شود که بازیکن مورد اشاره به صورت تلفنی با این سه بازیکن گفتگو می‌کند و فرد متمول به اصطلاح هوادار خارج نشین پرسپولیس را هم روی خط تلفن می‌آورد تا به نوعی بتواند به خواسته خود برسد.

این بازیکن پرسپولیس که همچنان در این تیم حضور دارد در گفتگوهای جداگانه‌ای که با این بازیکنان به صورت تلفنی داشته به آنها گفته که اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد با رقم پیشنهادی آنها موافقت کند باعث به هم ریختن تیم می‌شود و بهتر است که به تیم تراکتور بروند!

در جریان گفتگوی تلفنی این بازیکن با سه بازیکن جدا شده پرسپولیس، حتی گفته می‌شود که مدیرعامل پرسپولیس هم روی خط آمده و او هم به بازیکنان مورد نظر گفته که پول بیشتر از این نمی‌تواند به آنها پرداخت کند و اگر زنوزی قادر است این پول را به آنها بدهد بهتر است آنها به تراکتور بروند.

فرد متمول به اصطلاح هوادار پرسپولیس که چند سالیست نامش در فوتبال ایران مطرح شده هم در این گفتگوهای تلفنی که در آن حضور داشته به بازیکنان پرسپولیس اعلام می‌کند که حاضر نیست مبلغ مد نظر آنها را بپردازد و بهتر است به تیم تراکتور (که البته این فرد خارج‌نشین نام دیگری درباره این باشگاه به کار می‌برد!) بروند.

حالا مشخص نیست که باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی که هم مدیرعامل دارد و هم معاون چرا به یکی از بازیکنانش این اجازه را داده که در مسائل نقل و انتقالاتی اظهار نظر و فعالیت کند و اقداماتی انجام دهد که نارضایتی هواداران را در پی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما