شناسهٔ خبر: 68550920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دستگاه‌های برتر بوشهر در جشنواره شهید رجایی تقدیر شدند 

حوزه/ در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان بوشهر، مدیران موفق دستگاه‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان بوشهر، مدیران موفق دستگاه‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جشنواره در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، گروه تولیدی مدیریت امور عشایری، گروه فرهنگی، علمی و آموزشی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برگزیده شدند.

در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل دامپزشکی و در گروه عمومی، امنیتی و قضایی، ادارات کل ثبت احوال، ثبت اسناد و املاک برگزیده شدند.

اداره کل گمرک بوشهر در گروه اقتصادی و مالی و شیلات استان در عرصه محور اقتصاد مقاومتی موفق به رتبه برتر شدند.

ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری در گروه محور بهبود محیط کسب‌وکار و در محور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ادارات راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

در محور ایجاد اشتغال، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در گروه جلب رضایت مردم از خدمات دولت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان برگزیده معرفی و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بخش اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور شهید حائز کسب رتبه برتر شدند.

اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در بخش بیشترین ارتقای عملکرد نسبت به سال قبل، در محور احیای امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیمای استان و محور خدمات برجسته اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر رتبه برتر در این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر دانشگاه خلیج‌فارس به عنوان دانشگاه برتر کشور برتر اعلام و در محور تحقق اهداف ۱۰ دستگاه شامل آموزش فنی و حرفه‌ای، تبلیغات اسلامی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه فرهنگیان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، شرکت توزیع نیروی برق و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر به عنوان برگزیده معرفی و از آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما