شناسهٔ خبر: 68547810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درخواستی که بیست‌وهفت روز پیش ارسال شد

امضا نکونام برای جذب مربی پرتغالی (عکس)

برگه درخواست جواد نکونام برای جذب مربی خارجی نشان می‌دهد که او 27 روز پیش این نامه را برای مدیران باشگاه ارسال کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بحث حضور مربی پرتغالی و دستیار جدید و خارجی جواد نکونام در ایران، به یکی از موضوعات مورد اختلاف کادر فنی استقلال و مدیریت باشگاه تبدیل شده که باعث شده بود طرفین ادعاهای خود را در این زمینه مطرح کنند.

روز گذشته بود که یکی از مدیران استقلال به ورزش سه گفته بود طبق نامه‌ای که در تاریخ یازدهم شهریور و از سوی مدیراجرایی باشگاه تحویل مدیریت داده شده، درخواست شده بود تا برای تاریخ 9 سپتامبر (19 شهریور) برای مربی جدید بلیت تهیه شود.

وی در ادامه گفت که روز چهارشنبه و در تاریخ چهاردهم شهریور، به صورت شفاهی از مدیریت باشگاه درخواست شده تا زمینه‌های حضور این مربی خارجی در ایران فراهم شود. در نتیجه در این زمینه تأخیری از سوی مدیریت باشگاه رخ نداده است.

اما اکنون نامه‌ای که متن درخواست جواد نکونام برای حضور مربی خارجی در ایران بوده و در اختیار ورزش سه قرار گرفته است، نشان می‌دهد که سرمربی آبی‌ها 27 روز پیش برای حضور این دستیار پرتغالی در ایران، درخواستی را به مدیریت باشگاه تحویل داده است.

نکونام امروز در صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت: ایشان (سمیعی) گفت نامه رسمی بدهید و من در تاریخ ۲۱ مهر نامه‌ی رسمی خود را ارائه دادم، مربی کجاست؟ مربی هنوز به تیم نپیوسته و من حتی ویزای او را هم دارم. تمام اتفاقاتی که افتاده، مستندات و نامه‌ها موجود است و اگر ادعاهای من نادرست است، بیایند بگویند، هر چند که اگر حرف‌های من نادرست باشد، آنها می‌دانند که در فضای مجازی چه کار کنند.

ویدئو: 352358

حالا و در این نامه که تصویر آن منتشر شده، نشان می‌دهد که سرمربی استقلال 27 روز پیش خواستار حضور این مربی خارجی در ایران بوده است. اما از آنجایی که باشگاه استقلال طی این مدت اقدامی برای حضور دستیار پرتغالی در ایران انجام نداده بود، در روزهای اخیر و توسط قاضی نور، مدیراجرایی استقلال، نامه دیگری برای مدیریت ارسال گردیده و از آنها خواسته شده است تا برای 9 سپتامبر (19 شهریور)، بلیت حضور این مربی در ایران تهیه شود.

2078230

آنگونه که نزدیکان کادر فنی اشاره می‌کنند، حتی با وجود ارسال نامه دوم و اعلام مدیریت مبنی‌بر امکان تهیه مقدمات حضور این مربی در ایران و برای تاریخ 9 سپتامبر، هنوز بلیت این مربی پرتغالی تهیه نشده و این در حالی است که حدود چهارده روز پیش نیز ویزای این دستیار صادر و آماده شده است.

به عنوان نتیجه‌گیری، باید گفت که درخواست جواد نکونام برای حضور مربی خارجی در ایران به تاریخ 21 مرداد برمی‌گردد و طی این 27 روز، اقدامی برای حضور به موقع و سریع این دستیار پرتغالی که قرار شده بود در ایران با استقلال قرارداد منعقد کند، صورت نگرفته و باعث این تأخیر طولانی مدت شده است.

نظر شما