شناسهٔ خبر: 68544251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مانچینی در آستانه جدایی؟ رابطه تیره با بازیکنان، آینده او را در عربستان نامعلوم کرد

رابطه سرد روبرتو مانچینی با بازیکنان تیم ملی عربستان و نتایج ضعیف اخیر این تیم، آینده این مربی ایتالیایی را در راس کادر فنی سبزپوشان عرب به پرسشی بزرگ تبدیل کرده است.

صاحب‌خبر -

کارشناس عربستانی مدعی شد که بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور رابطه خوبی با مانچینی ندارند و این باعث شده است احتمال برکناری این سرمربی سرشناس ایتالیایی زیاد باشد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال عربستان دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲۶ را ناامیدکننده آغاز وبا هدایت روبرتو مانچینی در دیدار برابر اندونزی به تساوی ناامیدکننده‌ای اکتفا کرد و این باعث شده است انتقادها بار دیگر از این سرمربی ایتالیایی بسیار بالا بگیرد.

به نوشته سعودی‌اسپورت، سعد الشهری، مدیر سابق تیم ملی المپیک عربستان گفت: رابطه بازیکنان با روبرتو مانچینی متشنج است. یک بازیکن به محض آنکه چیزی به مانچینی می‌گوید آن را رسانه‌ای می‌کند. رابطه بازیکنان با سرمربی تیم اصلا حرفه‌ای نیست و زمانی که بازیکنان با سرمربی تیم رابطه قوی و نزدیک نداشته باشند موفقیت سخت می‌شود.

مانچینی در مدت حضورش در نیمکت تیم ملی فوتبال عربستان نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرده است. حذف زودهنگام از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ باعث شد تا انتقادهای زیادی از این مربی سرشناس ایتالیایی شود. با این حال فدراسیون فوتبال عربستان که قرارداد طولانی‌مدتی با مانچو بسته، تصمیم گرفته است فعلا از او حمایت کند.

نظر شما