شناسهٔ خبر: 68542673 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یاوری خبر داد؛

مشارکت ۱۱ هزار نفری دانش‌آموزان سمپاد در جشنواره هنری

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از مشارکت ۱۱ هزار و ۱۷۰ نفر از دانش‌آموزان سمپاد در جشنواره هنری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان امروز، ۱۷ شهریورماه در آئین اختتامیه سومین جشنواره هنری مدارس سمپاد کشور که در شیراز برگزار شد، گفت: در سومین جشنواره هنری دانش‌آموزان سمپاد، بیش از ۱۱ هزار و ۱۷۰ دانش‌آموز از سراسر کشور شرکت کردند.

وی، تعامل و تبادل دانسته‌های دانش‌آموزان را مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: مشارکت‌کنندگان آثار خود را در رشته‌های خوشنویسی، عکاسی، گلیم‌بافی، منبت‌کاری، سرود و هنرهای تجسمی ارائه داده‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۱۰ نفر از دانش‌آموز در این جشنواره به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تجلیل شدند، بر ضرور توجه به این جشنواره‌ها تأکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم اظهار کرد: تربیت هنری یکی از ابعاد شش‌گانه ساحت‌های تربیتی است و امید و نشاط از رهاوردهای هنری است.

فرشید قاسمی ادامه داد: در این جشنواره تعداد ۵۶۸ دانش‌آموز سمپادی از استان فارس آثار خود را ارائه دادند که در پایان یک تیم سرود، یک اثر گلیم بافی، سه اثر منبت کاری، ۳ اثر خوشنویسی و ۲ اثر عکاسی به عنوان آثار برگزیده کشوری انتخاب شدند.

نظر شما