شناسهٔ خبر: 68541989 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رییس سازمان اورژانس استان تهران خبر داد:

برقراری ۲۷۷۰ تماس مزاحم با اورژانس طی هفته گذشته

از ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه ۵۵ هزار و ۳۶۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲ هزار و ۷۷۰ تماس مزاحم (معادل ۴/۵ درصد کل تماس ها) با این مرکز بوده است.

صاحب‌خبر -
رییس سازمان اورژانس استان تهران با بیان اینکه هفته گذشته (۱۰ تا ۱۶ شهریورماه) در مجموع ۱۸ هزار و ۹۹۶ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد، از انتقال ۵ هزار و ۴۶۹ مصدوم و بیمار به مراکز درمانی و دریافت خدمات به صورت سرپایی توسط ۱۳ هزار و ۵۲۷ نفر توسط نیروهای اورژانس استان تهران خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد اسماعیل توکلی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در این مدت ۵۵ هزار و ۳۶۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲ هزار و ۷۷۰ تماس مزاحم (معادل ۴/۵ درصد کل تماس ها) با این مرکز بوده است.
 
وی ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۲ هزار و ۸۱۳ مورد حوادث ترافیکی و ۱۶ هزار و ۱۸۳ ماموریت معادل ۸۲.۷ درصد از کل ماموریت ها، حوادث غیر ترافیکی بوده است.
 
به گفته رییس اورژانس استان تهران اورژانس هوایی هفته گذشته ۸ ماموریت داشته که در پی آن ۱۰ مصدوم و بیمار به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

نظر شما