شناسهٔ خبر: 68538708 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز 17 شهریور / بازار طلا و سکه نزولی شد

براساس بررسی ها و گزارش ها امروز 17 شهریور بازار طلا و سکه با کاهش قیمت مواجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز :قیمت طلا و سکه در ایران به شدت تحت تأثیر نوسانات نرخ ارز و شرایط اقتصادی کشور قرار دارد، که موجب تغییرات مکرر در بازار می‌شود.در سال‌های اخیر، افزایش تقاضا برای خرید طلا به عنوان یک دارایی امن در برابر تورم، به رشد قیمت سکه و طلا منجر شده است.بسیاری از سرمایه‌گذاران و خریداران در ایران به خرید سکه و طلا به عنوان یک روش حفظ ارزش سرمایه در برابر نوسانات اقتصادی روی می‌آورند.تحلیلگران بازار طلا بر این باورند که تحولات سیاسی و اقتصادی داخلی و بین‌المللی می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت طلا و سکه در آینده داشته باشد.امروز در بازار قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا امروز با کاهش ۰.۱۲ درصدی، از ۲,۵۱۹ (دو هزار و پانصد و نوزده ) دلار به ۲,۵۱۶ (دو هزار و پانصد و شانزده ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا  کاهشی شد. در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۵۹۰۰ تومان کاهش، ۳,۶۲۴,۴۰۰ (سه میلیون و ششصد و بیست و چهار هزار و چهارصد ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ مثقال طلا 18 عیار

همچنین هر مثقال طلا 18 عیار با کاهش ۰.۴۳ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۵,۷۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 43,400,000 (چهل و سه میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.46 درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

همچنین نیم سکه بدون تغییر نسبت به ۲ روز پیش، ۲۳,۴۵۰,۰۰۰ (بیست و سه میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

قیمت ربع سکه امروز

در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر، ۱۵,۴۵۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به ۲ روز پیش، ۷,۲۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان معامله شد.

نظر شما