شناسهٔ خبر: 68538584 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

علی دایی: سیصد ما و بچه‌هایمان را با تاریخ ایران آشنا می‌کند

رویداد هنری «سیصد» در اجرای شب گذشته مهمان ویژه‌ای داشت که در پایان اجرا از حضور او تقدیر و تندیس سیصد را به او تقدیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رویداد هنری «سیصد» کاری از سهراب پورناظری، در اجرای شب گذشته، جمعه 16 شهریور 1403 میزبان علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان بود. دایی خود را به کاخ سعدآباد رسانده بود تا در کنار جمعیتی چهار هزار نفره، به تماشای «سیصد – گات» بنشیند.

در پایان این اجرا، عوامل «سیصد» علی دایی را به روی صحنه دعوت کردند تا تندیس این رویداد هنری را به این پیشکسوت فوتبال تقدیم کنند.

دایی که برای سال‌های بسیاری رکورددار بهترین گلزن ملی بود، پس از دریافت تندیس سیصد گفت: «این هنرمندان عزیز، ما و بچه‌هایمان را با تاریخ ایران آشناتر می‌کنند. امشب شبی آموزنده برای خود من بود و ما همیشه به عشق یک چیزی نفس می‌کشیم که آن هم ایران است.»

سهراب پورناظری ,

«سیصد» کاری از سهراب پورناظری، با تهیه کنندگی تهمورس پورناظری و با داستانی به نام «گات» نوشته محمد رحمانیان است.

نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی بازیگران پروژه‌ سی‌صد هستند.

اشکان کمانگری به عنوان خواننده و رضا گوران به عنوان مشاور گروه کارگردانی در این پروژه حضور دارند. تهمورس پورناظری کارگردان هنری، علی براتی کارگردان حرکات فرم، مرتضی نجفی کارگردان نور و محمد قدس مجری طرح این پروژه هستند.

پروژه «سیصد» با حمایت بلوبانک، سری نخستِ اجراهایش را از تیرماه سال جاری آغاز کرد. سری دوم این اجراها از دوشنبه 29 مرداد 1403 در فضای باز کاخ سعدآباد از سر گرفته شده و تمدید این اجراها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما