شناسهٔ خبر: 68538351 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

راز تتوی خاص جان استونز چیست؟ +تصاویر

جان استونز تتوهای زیادی روی بدنش دارد اما یکی از آنها جلب توجه زیادی می‌کند و اهمیت ویژه‌ای برایش دارد.

صاحب‌خبر -

جان استونز، مدافع برجسته منچسترسیتی، تتوی جدیدی روی پای خود دارد که به دوران کودکی‌اش برمی‌گردد و برای او معنای ویژه‌ای دارد. این تتو تصویری از استونز در دوران کودکی را نشان می‌دهد که به استادیوم اوک‌ول بارنزلی نگاه می‌کند و استادیوم ومبلی در پس‌زمینه آن قرار دارد.

استونز ۳۰ ساله که در بارنزلی به دنیا آمده، همیشه رویای بازی در لیگ برتر و رقابت برای تیم زادگاه و کشورش را داشته است. او بعد از تحقق این دو آرزو تصمیم به انجام این خالکوبی گرفت تا همیشه به یاد داشته باشد که آرزوها به حقیقت می‌پیوندند.

او در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب فدراسیون فوتبال انگلیس گفت: «تصمیم گرفتم که تصویری از خودم در حال نگاه کردن به استادیوم بارنزلی و ومبلی را روی بدنم خالکوبی کنم. این یکی از آرزوهای من بود که هرگز فکر نمی‌کردم به آن برسم. حالا که هر دو آرزویم تحقق یافته‌ این طرح را روی بدنم تتو کردم تا به من یادآوری کند که آرزوها به حقیقت می‌پیوندند و باید بیشتر و بیشتر تلاش کنم.»

راز تتوی خاص جان استونز چیست؟ +تصاویر

عشق استونز به بارنزلی با تتوی پرتره نورمن ریمینگتون، اسطوره باشگاه، در بالای پای چپش نیز به نمایش درآمده است. اما او از تمام تتوهای خود راضی نیست، چرا که بعد از جدایی از نامزد سابقش میلی ساویج در سال ۲۰۱۹، مجبور به پاک کردن تصویر او از روی بازویش شد.

با این حال، استونز همچنان به تحقق آرزوهای کودکی‌اش در لیگ برتر ادامه می‌دهد و با سیتی تاکنون ۱۵ عنوان معتبر، از جمله سه‌گانه ۲۰۲۳، را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: تبعیض بزرگ و شوکه‌کننده بین المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها؛ این تتوی خاص برای شما قدغن است!/ قانونی که در پاریس هم اجرا خواهد شد

راز تتوی خاص جان استونز چیست؟ +تصاویر

راز تتوی خاص جان استونز چیست؟ +تصاویر

نظر شما