شناسهٔ خبر: 68538226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

۷۸۲ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کردستان برگزار می‌شود

سنندج_معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۷۸۲ ویژه برنامه در استان کردستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شعبانی پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اهمیت دفاع مقدس به گونه‌ای است که برنامه‌های مرتبط با گرامیداشت این ایام باید با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توان زمینه آشنایی نسل جوان را با فرهنگ دفاع مقدس فراهم کرد، افزود: امسال ۷۸۲ برنامه ویژه این ایام در کردستان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد برنامه‌های یاد شده در ۸۲ عنوان دنبال می‌شود و تلاش براین است با مشارکت بالای مردم و مسؤولان اجرا شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سعی براین است تا با تولید محتواهای اثربخش زمینه معرفی حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس فراهم شود.

شعبانی اضافه کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس مردم محور خواهد بود و نقش آفرینی مردم بیش از پیش موردتوجه و تاکید قرار می‌گیرد.

وی برگزاری اردوهای محرمیت‌زدایی، میز خدمت، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه‌های مدنظر برای هفته دفاع مقدس در استان دانست که به تقویت و ترویج روحیه ایثار و شهادت کمک خواهد کرد.

وی توجه به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس، برگزاری مراسم تجلیل از بانوان پیشکسوت در حوزه دفاع مقدس و روایتگری از برنامه‌های دفاع مقدس را نیز از دیگر اقدامات مدنظر در هفته دفاع مقدس امسال برشمرد.

نظر شما