شناسهٔ خبر: 68537751 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

طرح فروش کامیونت فورس ۳.۸ تن آغاز شد

عصر خودرو- شرکت بهمن دیزل کامیونت فورس ۳.۸ تن (F۳۸) را عرضه می‌کند. این طرح فروش از ۱۰ صبح روز شنبه ۱۷ شهریور آغاز و تا ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۲۹ شهریور یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های گروه بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند. محصولاتی که در این طرح به فروش می‌رسند هفته اول آذر 1403 و با رنگ سفید تحویل خریداران خواهد شد. همچنین در این نوبت فروش محصول فورس F38 با قیمت 895 میلیون و 93 هزار تومان به فروش می‌رسد و امکان خرید اختیاری بیمه بدنه در زمان خرید محصول نیز فراهم شده است.

مشخصات فنی کامیونت فورس 3.8 تن (F38)
کامیونت فورس 3.8 تن با موتور 2000 سی.سی 4 سیلندر خطی با بهره‌مندی از فناوری میتسوبیشی ژاپن عملکرد قابل قبولی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. این کامیونت 139 اسب بخار قدرت دارد و توانسته استاندارد آلایندگی یورو 6 را اخذ کند. از نظر مشخصات ایمنی، فورس F38 از ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ترمز اتوماتیک ضدقفل هوشمند با بهره‌مندی از فناوری‌های ارتقا دهنده ایمنی نظیر EBS، ASR، AEBS و ESC به بازار معرفی شده است. همچنین قابلیت‌های نظیر تنظیم صندلی راننده، کروز کنترل، هشدار حرکت بین خطوط (LDWS)، هشدار برخورد از جلو (FCW)، مولتی مدیا و آینه های جانبی برقی به همراه گرم‌ کن‌ تجربه متفاوتی را برای رانندگان حمل بارهای نسبتا سبک مهیا می‌کند.

برای مشاهده بخشنامه فروش کامیونت فورس 3.8 اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما