شناسهٔ خبر: 68534308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

طهماسبی: طارمی باید خویشتنداری می‌کرد

پیشکسوت فوتبال درباره اظهارات انتقادی طارمی درباره شعار هواداران علیه قلعه‌نویی و بازیکنان و واکنشش به صحبت‌های خداداد عزیزی اظهارنظر کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، بهمن طهماسبی درباره برد تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی قرقیزستان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی چند موقعیت گلزنی در محوطه جریمه قرقیزستان به دست آوردند، اما فقط توانستند یک گل بزنند. البته من شنیدم که انتقادات زیادی از نحوه بازی ملی پوشان شده است، اما در آن شرایط زمین،  فوتبال بازی کردن سخت است.

طهماسبی درباره اینکه شعار‌هایی علیه امیر قلعه نویی از سوی هواداران داده شد، گفت: به نظرم درست نیست. شاید هواداران از شرایط تیم ملی ناراحت باشند، اما شرایط زمین  به صورتی بود که بازیکنان نمی‌توانستند بازی خود را ارائه بدهند و این برای فوتبالمان بد است. همچنین  این موضوع  نشان می‌دهد که چه زیرساخت‌های بدی در فوتبالمان داریم و هنوز نتوانستیم استادیوم‌هایی بسازیم که تیم ملی مان بتواند در آن بازی کند.

پیشکسوت فوتبال درباره اظهارات انتقادی طارمی به شعار هواداران علیه قلعه نویی و بازیکنان و واکنشش به صحبت‌های خداداد عزیزی بیان کرد: صحبت‌های طارمی را یک مقدار شنیدم، گرچه  او نباید به آن صورت حرف می‌زد  و این بازیکن  باید خویشتن داری می‌کرد و جواب نمی‌داد. البته این حرف‌ها از سوی خداداد عزیزی هم درست نیست، چون مردم دوستش دارند. فکر می‌کنم این صحبت‌ها را نباید در مورد تیم ملی می‌زد. این اولین بار نیست که عزیزی این حرف‌ها را زده است و کم کم این کار‌ها باعث می‌شود که محبوبیت خداداد بین مردم کم شود. عزیزی هم باید مراقب حرف زدنش باشد، چون مردم دوستش دارند.

او درباره اینکه به نظرش گروه ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی سخت است، گفت: مهم برای ما باید بازی‌های جام جهانی باشد. من فکر می‌کنم ما می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم، اما نتیجه گرفتن در این رقابت‌ها اهمیت دارد.

طهماسبی درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات، گفت: حداقل می‌دانیم که زمین امارات خوب است و می‌توانیم در آنجا فوتبال بازی کنیم و کیفیت بازیکنانمان خیلی خوب است. در بازی با قرقیزستان هم دیدیم که بازیکنان  تیم ملی پشت و داخل  محوطه جریمه حریف می‌خواستند با کار‌های ترکیبی به گل برسند و مشاهده کردیم که ۲، ۳ بار این کار را انجام دادند و موفق نشدند، اما این موضوع نشان می‌دهد که کار کردند و من فکر می‌کنم می‌توانند تیم امارات را در کشورشان شکست بدهند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه به نظرش صعود تیم ملی ایران به جام جهانی راحت خواهد بود، گفت: بعید می‌دانم که صعود تیم ملی به اما و اگر کشیده شود. همه تیم‌ها خوب هستند، اما شرایط به گونه‌ای است که تیم‌های زیادی به جام جهانی می‌روند و این یک مقدار کار را راحت‌تر می‌کند. البته فوتبال است و هزار اتفاق می‌افتد، اما با کیفیتی که بازیکنانمان دارند می‌توانیم به  راحتی به جام جهانی برویم. البته در فوتبال دنیا می‌بینید که بحرین توانست استرالیا را شکست بدهد و نمی‌توانیم بگوییم که یک تیم ضعیف و یا قوی است و راحت می‌شود به جام جهانی صعود کرد.

نظر شما