شناسهٔ خبر: 68532119 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعتراف رسانه صهيونيستي به شکنجه اسراي فلسطيني در زندان «مجدو»

صاحب‌خبر -
اعتراف رسانه صهيونيستي به شکنجه اسراي فلسطيني در زندان «مجدو»
خبرگزاری آریا - روزنامه عبری زبان هاآرتص افشا کرد که تصاویری از شکنجه و تحقیر اسرای فلسطینی در زندان «مجدو» در شمال فلسطین اشغالی به دست آورده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی
این روزنامه صهیونیستی در گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: تصاویری به دست آمده است که در آن دیده می‌شود ده‌ها اسیر فلسطینی با دستان بسته، لخت و به صورت دراز کشیده بر روی شکم خوابیده‌اند و سگ‌های نگهبان افسران صهیونیست بر بالای سر آنها در حال پارس کردن هستند و این در حالی است که هیچ رویداد امنیتی خاصی در زندان رخ نداده است.
برخی از اسرای بازداشتی در زندان مجدو در این باره به روزنامه هاآرتص گفته‌اند که این اقدامات در زندان مذکور، کاملا معمول است و اسرا به طور مداوم از سوی زندانبانان صهیونیست مورد شکنجه جسمی و روحی قرار می‌گیرند.
بنا به اعلام این روزنامه صهیونیستی، سازمان زندان‌های رژیم اشغالگر در این باره تاکید کرده است که آنچه در این زندان روی داده، یک اقدام معمول و در چارچوب اتخاذ تدابیر امنیتی مرسوم است.
از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر 2023 تاکنون، سازمان‌های حقوقی در فلسطین اشغالی و همچنین نهادهای بین‌المللی درباره وخامت اوضاع در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه در زندان بدنام «سدی تیمان» در جنوب فلسطین اشغالی هشدار داده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات زمینی در غزه در 27 اکتبر سال 2023، هزاران غیرنظامی فلسطینی از جمله زنان، کودکان و فعالان در سازمان‌های امدادرسان، دفاع مدنی و مراکز بهداشتی را بازداشت کرده است.

نظر شما