شناسهٔ خبر: 68531269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آیزاک ساکسس گزینه جدید خط حمله پرسپولیس

مهره گمشده گاریدو مستقیم از اودینزه!

بعد از ناکامی در خرید دو گزینه اولیه، حالا پرسپولیس به یک خرید جذاب چشمک می‌زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای گذشته چند نام بزرگ به پرسپولیس لینک شده و در حالی که انتظار می‌رفت انتقال آنها زودتر رسمی شود اما ناگهان ورق برگشت و از آرون بوپندزا تا امبایه نیانگ، هیچ کدام با مدیران باشگاه به توافق دست پیدا نکردند.

حالا نام یک گزینه تازه برای خط حمله پرسپولیس مطرح شده است. ایساک ساکسس، مهاجم نیجریایی تیم اودینزه بعد از سه فصل بازی در سری آ ایتالیا، برای خروج از اروپا وسوسه شده است.

2077798

ایساک که در سه فصل اخیر ۴ گل برای اودینزه زد و ۱۴ گل هم ساخت، سابقه گلزنی به ناپولی را در کارنامه خود می‌بیند اما به عنوان یک مهاجم نوک آمار گلزنی چندان خوبی ندارد.

همین آمار سبب شد تا در نهایت هفته گذشته باشگاه اودینزه با تمجید از تلاش‌های این مهاجم، رسما اعلام کند که قرارداد او در توافقی دو جانبه فسخ شده و این مهاجم امکان جابه‌جایی را خواهد داشت.

2077797

در حالی که منابع مختلف از شانس بالای پرسپولیس برای خرید او خبر می‌دهند، چند وب‌سایت ترک نیز اعلام کردند که او مورد توجه باشگاه گزتپه ترکیه قرار دارد و ممکن است که فصل آینده راهی سوپرلیگ شود.

خبرنگاران ایتالیایی او را مهاجمی مستعد، پرانرژی، فیزیکی و در عین حال گلزن می‌دانند که البته استعداد برای شکوفایی‌اش کافی نبوده است. او در لالیگا برای گرانادا ۷ گل زد و در لیگ جزیره ۵۸ بازی انجام داد که ماحصل آن اثرگذاری روی چهار گل بود.

2077799

با این حال ایساک ساکسس مهاجمی کارنامه‌دار و سرشناس که شاید انتقالش به پرسپولیس، بزرگ‌ترین خرید تابستانی را رقم بزند. مهاجمی ۲۸ ساله با سابقه حضور در سطح اول فوتبال ایتالیا، انگلیس و اسپانیا که بیش از ۲۰۰ بازی رسمی را برای او به همراه داشته و این مهاجم ۱۸۲ سانتی‌متری را به خرید جذاب تبدیل کرده است.

نظر شما