شناسهٔ خبر: 68530199 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سومین مدالم بهترین مدال المپیکم شد

رستمی: پزشكان مى‌گفتند به پارالمپيک نمی‌رسی!

مرد طلایی وزنه‌برداری ایران‌ می‌گوید برای رسیدن به مدال طلا و رکوردشکنی برنامه داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روح‌الله رستمی بعد از کسب مدال طلای دسته ۸۰- کیلوگرم پاراوزنه‌برداری پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که به هدفم رسیدم. مدت‌ها بود که تمرینات سختی را پشت سر‌ می‌گذاشتیم. تمام هدفم‌ این بود که ناکامی هانگژو را جبران کنم و سومین مدال المپیکم، بهترین مدال المپیکم باشد. به لطف خدا و ائمه این اتفاق رقم خورد. این مدال را به ملت شریف ایران تقدیم می‌کنم.

وی افزود: رقابت خیلی خوبی بود. از همان اول که ۲۳۰ کیلوگرم را انتخاب کردیم می‌دانستیم چه کار می‌کنیم. برای چنین رکوردی هم خیز برداشته بودیم و پلن‌ها از قبل چیده شده بود. از کادرفنی و مربیان خودم آقایان توکلی و‌ ملاحسینی تشکر می‌کنم که این مدت زحمات زیادی کشیدند.

2077718

دارنده مدال طلای پاراوزنه‌برداری پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان کرد: من یک آسیب‌دیدگی خیلی جدی از ناحینه سینه داشتم و پزشکان می‌گفتند به این مسابقه نمی‌رسی. خدا را شکر می‌کنم آسیبم در مدت کوتاهی برطرف شد و توانستم این رکوردها را بزنم.

رستمی در پایان گفت: از راه دور دست پدر و مادرم و تک تک اعضای خانواده‌ام‌‌ را می‌بوسم. خیلی زندگی با یک قهرمان سخت است و اینکه همه برنامه‌هایت را بر اساس زندگی یک قهرمان بچینی و‌ خیلی وقت‌ها از تفریحت بزنی و پای این زندگی قهرمانی بمانی، سخت و دشوار‌است. من تنها این مدال را کسب‌ نکردم و مجموعه‌ای از افراد‌ پشت من بودند که مهم‌ترین آن‌ها پدر و مادرم بودند و دستشان را می‌بوسم و‌ مدالم را تقدیمشان می‌کنم.

نظر شما