شناسهٔ خبر: 68529679 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال در جهان

انتقاد تند از برانکو: دیگر پیرمرد شدی!

شکست هفت گله مقابل ژاپن انتقادات از برانکو ایوانکوویچ را به اوج خود رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، روز گذشته تیم ملی چین در شکستی دور از ذهن و عجیب با هفت گل مقابل ژاپن شکست خورد تا انتقادات علیه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات و نام آشنای چینی‌ها، بالا بگیرد. این در حالی است که چین هنوز ۹ بازی دیگر تا پایان مرحله مقدماتی دارد و از شانس خوبی برای دست‌کم کسب سهمیه پلی آف برخوردار است، اما با این حال مخالفان سفت و سخت برانکو، خواستار اخراج او از همین حالا هستند.

گو یینگ گزارشگر تلویزیون ملی چین در یادداشتی تند نوشت: قبول دارم! سطح بازیکنان چینی خیلی پایین آمده و همه ما در این مورد اجماع دارند. اما به یاد داریم که برانکو در اولین نشست مطبوعاتی خود گفته بود همان‌طور که سطح شاندونگ را تغییر داد، برای تیم ملی چین هم چنین خواهد کرد.

در ادامه این یادداشت آمده است: من برانکو را خوب می‌شناسم، او یک سرمربی بزرگ نامدار است اما توانایی حرفه ای این پیرمرد کاملا پایین آمده او توانایی کنترل تفکرات خود و هدایت تیم از کنار زمین را ندارد. بنابراین گزینه خوبی برای هدایت تیم در چنین بازی‌های پرفشاری نیست.

این گزارشگر با انتقاد شدید از برانکو نوشت: با توجه به بالا رفتن سن برانکو و رسیدن به ۷۰ سالگی، انرژی، قدرت بدنی و توانایی تفکر او کاملا ضعیف شده است.

تیم ملی چین هفته آینده در دومین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی میزبان عربستان خواهد بود. آنها با استرالیا، اندونزی و بحرین هم دیدار خواهند داشت.

یاشار سلطانی بیوگرافی یاشار سلطانی

نظر شما