شناسهٔ خبر: 68529397 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ورزشگاه فولادشهر در استاندارد بین‌المللی است و افتخار آحاد ملت!

خبرگزاری فارس

شلایی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: ورزشگاه فولادشهر اکنون به لحاظ نور، اسکوربرد، اتاق var، آبیاری اتوماتیک چمن و موارد دیگر در حد استاندارد‌های بین‌المللی فوتبال است و این افتخاری است که متعلق به آحاد مردم ایران و جامعه ورزش کشور است.

صاحب‌خبر -

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن گفت: ده‌ها گروه عملیاتی ورزشگاه فولادشهر را مهیای میزبانی کردند تا فوتبال ملی کشورمان مجبور به حضور در کشور ثالث نشود و بتوانیم از اعتبار نام ایران اسلامی دفاع کنیم.


شروین شلایی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان ضمن تبریک برد تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: با لطف خدا و کوشش بی‌وقفه مدیران و پرسنل باشگاه و حمایت شرکت ذوب‌آهن در بهسازی ورزشگاه فولادشهر، توانستیم در عرصه ملی و بین‌المللی آبروداری کنیم.

وی افزود: ده‌ها گروه عملیاتی در سه شیفت کاری در مدت نزدیک به سه هفته ورزشگاه فولادشهر را مهیای میزبانی رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی کردند تا فوتبال ملی کشورمان مجبور به حضور در کشور ثالث نشود و بتوانیم از اعتبار نام ایران اسلامی دفاع کنیم.

شلایی تصریح کرد: ورزشگاه فولادشهر اکنون به لحاظ نور، اسکوربرد، اتاق var، آبیاری اتوماتیک چمن و موارد دیگر در حد استاندارد‌های بین‌المللی فوتبال است و این افتخاری است که متعلق به آحاد مردم ایران و جامعه ورزش کشور است.

مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن در ارتباط با ایراداتی که بعضاً به چمن ورزشگاه گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: چمن ورزشگاه فولادشهر به اذعان همه بزرگوارانی که طی یک ماه اخیر از فیلد فولادشهر بازدید داشتند، باتوجه‌به موقعیت فصلی و در حد بضاعت خود برای برگزاری یک مسابقه ملی مشکلی نداشته است.

وی ادامه داد: امیدوارم به کار بزرگی که ظرف مدتی محدود انجام شده است و تلاش‌های شبانه‌روزی که برای اعتلای نام ایران صورت‌گرفته توجه بیشتری وجود داشته باشند تا کوششی که باشگاه ذوب‌آهن در راه خدمت به ورزش کشور انجام داده است، انگیزه و الگویی برای دیگران باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما