شناسهٔ خبر: 68528158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

شکایت یامگا از استقلال در راه است!

استقلال ظرف روزهای آینده باید منتظر دریافت خبر شکایت بازیکن فرانسوی‌اش باشد.

صاحب‌خبر -

در روزهای گذشته و پس از انتشار صحبت‌های پزشک تیم استقلال درباره آرتور کوین یامگا، این بازیکن با واکنش سریع نسبت به این صحبت‌ها اقدامات جدی‌اش را از طریق وکلایش استارت زد که گفته می‌شود به شکل رسمی و از طریق فیفا خواهد بود.

کوین یامگا بازیکن فرانسوی فصل گذشته استقلال که در جریان تمرینات بدنسازی نیم فصل زمستانی با ضربه امید حامدی‌فر به چشمش، به شدت از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شد ظاهرا دیگر قادر به حضور در میادین فوتبال نخواهد بود.

این بازیکن که گفته می‌شود بر سر برخی مسائل با مدیران باشگاه استقلال به اختلاف خورده است به تازگی و پس از انتشار صحبت‌های پزشک تیم استقلال درباره شرایط بینایی اش به طور کلی همه صحبت‌های او را تکذیب کرد و به هواداران استقلال خبر داد که به زودی پرده از مسائل پشت پرده برمی‌دارد.

در همین باره گفته می‌شود وکیل این بازیکن فرانسوی از مدتی قبل اقدامات لازم برای شکایت از باشگاه استقلال را ترتیب داده و با توجه به تعطیلات پایان هفته در اروپا (شنبه و یکشنبه) به احتمال زیاد این شکواییه از طریق فیفا روز دوشنبه نوزدهم شهریور یعنی در شروع هفته آینده تقویم میلادی از طریق ایمیل به باشگاه استقلال ارسال خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ کوین یامگا فصل گذشته در ۱۵ دیدار(همه مسابقات نیم فصل اول) به مدت ۱۲۳۰ دقیقه برای استقلال به میدان رفت و چهار گل نیز تا زمانی که بازی می‌کرد برای این تیم به ثمر رساند.

او در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست و در فصل اول در ۲۷ مسابقه ۱۰ گل زد و بهترین گلزن تیم استقلال شناخته شد. او در لیگ برتر بیست و دوم در ۲۶ بازی به میدان رفت و باز هم هفت گل برای استقلال به ثمر رساند تا جزو تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم و ارائه فوتبال تهاجمی تیم ساپینتو در لیگ ۲۲ باشد. یامگا تا پایان فصل جاری لیگ برتر نیز با استقلالی‌ها قرارداد دارد اما ظاهراً در همین ارتباط به مشکلاتی با باشگاه استقلال برخورده است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما