شناسهٔ خبر: 68521216 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

جعفری: سه کیلوگرم بالاتر از رکوردم زدم اما مدال قسمتم نشد جعفری: سه کیلوگرم بالاتر از رکوردم زدم اما مدال قسمتم نشد

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، امیر جعفری ملی‌پوش پاراوزنه برداری ایران پس از کسب مقام چهارم در بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: مسابقه خیلی خوبی بود و همه ورزشکاران در حد چنین مسابقه‌ای بودند. من هم وزنه‌هایم را زدم. البته وزنه اول کمی اذیتم کرد و از مسیر خارج شد و به جلو رفت و ناموفق بودم، به همین

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، امیر جعفری ملی‌پوش پاراوزنه برداری ایران پس از کسب مقام چهارم در بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: مسابقه خیلی خوبی بود و همه ورزشکاران در حد چنین مسابقه‌ای بودند. من هم وزنه‌هایم را زدم. البته وزنه اول کمی اذیتم کرد و از مسیر خارج شد و به جلو رفت و ناموفق بودم، به همین دلیل این مسأله در حرکت دوم و سوم کمی به من فشار وارد کرد، اما خوشبختانه ثبت شدند.

وی ادامه داد: وزنه‌بردار الجزایری هم که سوم شد، امروز بیش از ۱۰ کیلوگرم نسبت به رکورد قبلی که همین چند ماه قبل ثبت کرده بود، وزنه بهتری داشت و به برنز رسید.

وی درباره از دست دادن وزنه ۲۰۳ کیلوگرمی در تلاش اول عنوان کرد: وقتی در وزنه اول که موفق نشدم، کمی تمرکزم را بهم ریخت. من وزنه ۲۰۳ کیلوگرمی و همچنین ۲۰۶ کیلوگرمی را بارها زده بودم، اما خب این اتفاق افتاد.

ملی‌پوش پاراوزنه برداری گفت: بهترین رکورد من که ثبت شده بود، ۲۰۳ بود. البته در تمرینات تا وزنه ۲۰۸ کیلوگرمی هم رفته بودم. من امروز سه کیلوگرم بالاتر از رکورد رنکینگم زدم، آن هم در شرایطی که همین وزنه در دوره‌های قبلی طلا بودند، اما اینجا رکوردها بالا رفتند و این شرایط ایجاد شد.

جعفری خاطر نشان کرد: من همه تلاشم را کردم، اما حیف شد و این هم قسمت من بود.

وی در پایان گفت: در فکر این بودم که اگر در پارالمپیک پاریس نتیجه خوبی بگیرم، به بازنشستگی نزدیک شوم، اما حالا شاید نیاز به کمی فکر دارم تا ببینم باید چه تصمیمی بگیرم.

منبع: mehrnews-6216548

نظر شما