شناسهٔ خبر: 68519067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آریا یوسفی فیکس شد؛

اعلام ترکیب تیم ملی با چند انتخاب جالب

ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار با قرقیزستان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، امیر قلعه نویی ترکیب تیم ملی را در حالی اعلام کرد که مهدی طارمی در اولین بازی مرحله مقدماتی کاپیتان شده تا در ورزشگاه فولادشهر دیدار خاص و جالبی را پشت سر بگذارد.

این در حالی است که نکته ویژه ترکیب تیم ملی حضور دو بازیکن جوان، امین حزباوی و آریا یوسفی است که در خط دفاعی تیم ایران از ابتدا به میدان خواهند رفت.

2077260

شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم تراکتور هم جلوتر از کنعانی فیکس شده و  در سمت چپ نیز میلاد محمدی، خرید جدید پرسپولیس، بازی خواهد کرد.

حضور امید نورافکن در پست هافبک دفاعی از نکات جالب ترکیب تیم ملی است. نورافکن که این فصل به عنوان بازیکن سرباز به ملوان  پیوسته، در ترکیب اصلی قرار دارد و سامان قدوس، علی قلی‌زاده و مهدی قایدی هم روی دست او بازی خواهند کرد.

2077257

در بین این نفرات نورافکن تنها بازیکن از لیگ برتر است و در مجموع او به همراه پنج رکن دفاعی، سبب شدند تا اکثریت ترکیب اصلی در سیطره بازیکنان شاغل در لیگ ایران باشد.

2077258

البته همان‌طور که انتظار می‌رفت بخش تهاجمی تیم ملی در اختیار بازیکنان لژیونر است. از بین آنها علی قلی‌زاده شایعات زیادی پیرامون انتقال به پرسپولیس را پیرامون خود می‌دید، اما این انتقال هنوز انجام نشده است.

سامان قدوس نیز با وجود جدایی از برنتفورد و عدم انتخاب تیم جدید، در ترکیب اصلی حضور دارد تا قلعه‌نویی علاقه خود به این بازیکن را نشان دهد. 

2077256

زوج خط حمله تیم ایران با مهدی طارمی و سردار آزمون تشکیل شده است. طارمی بعد از انتقال به اینتر تبدیل به کاپیتان تیم ایران شده و سردار هم برای اولین بار به عنوان بازیکن شباب الاهلی پای به اردو می‌گذارد.

2077261

ترکیب تیم ایران به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، امین حزباوی، آریا یوسفی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون و مهدی قایدی

نظر شما