شناسهٔ خبر: 68516412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه تالش:

اقدام سفیر استرالیا نقض حاکمیت و قوانین ایران است

تالش- امام جمعه تالش ضمن محکومیت حرکت شنیع سفارت استرالیا در تهران گفت: اقدام سفیر استرالیا نقض حاکمیت و قوانین ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مجتبی نورزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی مبنی‌بر ترویج همجنس‌گرایی توسط سفیر استرالیا در ایران اظهار کرد: سفیر استرالیا در ایران اسلامی متأسفانه یک اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی را مرتکب شد و صریحاً از یک عمل شنیع که در همه ادیان عمل غیر اخلاقی است تأیید و مردم را به این عمل تشویق کرد.

وی با بیان اینکه این شخصیت نقض حاکمیت و قوانین ایران اسلامی را انجام داده است، افزود: هر کشوری برای خود قوانین خاصی دارد که باید توسط آحاد مردم از کشورها و سلایق‌های مختلف خصوصاً کسانی که دیپلمات هستند رعایت شود و نباید مرتکب یک اشتباه بزرگ و فاحشی شوند.

امام جمعه تالش بیان کرد: اکنون این رفتار ناپسند و عمل غیراخلاقی می‌رود که پایه‌های اخلاق در جوامع را بهم بریزد و مبانی اخلاقی را زیر سوال ببرد همین غرب، اروپا، آمریکا و کشورهای مدعی بزرگترین بحرانشان اخلاق است.

وی ادامه داد: در کنار بحران اخلاقی، جنگ، آب، محیط زیست، اقتصادی، امنیت بوده اما دکترین مطرح غربی بحران اخلاق را به عنوان بزرگترین بحران قلمداد می‌کنند و یقیناً حمایت کردن از این عمل شنیع توسط این سفیر قطعاً خروج از مرزهای اخلاقی، قانونی و انسانی و دینی و عرفی بوده و این حرکت را محکوم می‌کنیم.

نظر شما