شناسهٔ خبر: 68516155 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

​پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت آغاز ۷۳ سالگی بانک صادرات ایران

صاحب‌خبر -

مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت آغاز ۷۳ سال فعالیت این بانک پیام تبریکی صادر کرد، در پیام محسن سیفی آمده است:

همکاران گرامی و مشتریان ارجمند،

۱۵ شهریور ۱۳۳۱، سفری آغاز شد که امروز به یک داستان موفقیت تبدیل شده است.

اینک ۷۳ سال از عمر بانک صادرات ایران می‌گذرد، اما روحیه جوان و پویایی که در رگ‌های این نهاد مالی جریان دارد، همچنان ما را به آینده امیدوار می‌کند.

بانک صادرات ایران در این ۷۳ سال با روحیه‌ای نوآورانه و دلسوزانه به خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز و تسهیل روندهای اقتصادی پرداخته است. ما در این سال‌ها توانسته‌ایم با ارائه خدمات متنوع و مبتنی بر نیازهای روز جامعه، جایگاه خود را در دل مشتریانمان مستحکم کنیم و این موفقیت‌ها فقط به واسطه کار تیمی، همدلی و تلاش مستمر حاصل شده است.

ما به پیشینه درخشان خود افتخار می‌کنیم و در عین حال، به دنبال ایجاد آینده‌ای درخشان‌تر برای بانک صادرات ایران و جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم، هستیم. متعهد به بهره‌برداری از ظرفیت‌های انسانی و فناوری‌های نوین، خواهیم بود تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهیم و رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد و همکاری ایجاد کنیم.

از تاسیس اولین شعبه تا امروز، ما تلاش کرده‌ایم تا خدمات بانکی را به دورترین نقاط کشور برسانیم و در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور نقش داشته باشیم و در این سال‌ها، با وجود مشکلات و چالش‌های اقتصادی، توانسته‌ایم با بهره‌برداری از فرصت‌های موجود و ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه، جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین بانک‌های کشور حفظ کنیم.

از تمامی همکاران، مشتریان و ذینفعان عزیز که در این راه همراه ما بوده‌اند، سپاس‌گزارم. با همدیگر، می‌توانیم به پیشرفت و رونق اقتصادی کشور ادامه دهیم و اعتماد مردم را بیش از پیش جلب کنیم.

امروز بار دیگر بناست تا متعهد شویم که در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت کشور، با عزم و اراده قوی‌تر از گذشته قدم برداریم. ۷۳ سالگی بانک صادرات ایران تنها یک آغاز تازه است و ما با هم ثبت‌کننده فصل‌های جدیدی از تاریخ این بانک خواهیم بود.

جا دارد از  اعضای محترم هیات مدیره،تمامي همکاران در اقصی نقاط کشور،بازنشستگان محترم و همه مدیران محترمی که در گذشته در افتخارات این بانک معظم سهمی داشته اند بابت این همراهی و موفقیت‌ها تشکر کرده و آرزوی روزهای بهتر در سپهر بانک صادرات ایران را از خداوند منان خواستارم.

نظر شما