شناسهٔ خبر: 68515751 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مقایسه طوفانی بین فلیک و ژاوی

پدری از خجالت ژاوی در آمد!

پدری در مصاحبه با موندودپورتیوو، بارسای هانسی فلیک و ژاوی را مقایسه کرد. حرف‌هایی که قطعا ژاوی از شنیدنشان خوشحال نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یک چیز که پس از تماشای بازی‌های امسال بارسلونا جلب توجه می‌کند، قدرت بدنی بالاتر بازیکنان این تیم است و اینکه بارسا دیگر در دقایق پایانی کم نمی‌آورد. ایراد اصلی که به بارسا ژاوی گرفته می‌شد، حالا با هانسی فلیک برطرف شده است.

پدری نیز در مصاحبه با موندودپورتیوو به این مسئله اذعان کرد. هافبک خلاق بارسا گفت: «بله، در باشگاه ما خیلی بیشتر از قبل تمرین می‌کنیم و فکر می‌کنم مربیان بدنسازی عملکرد خوبی داشته‌اند. ما خیلی سخت کار کرده‌ایم و این در بازی‌ها خودش را نشان می‌دهد. دیگر تیم بعد از دقیقه 70 یا 80 افت نمی‌کند، بلکه سطح بدنی خود را حفظ می‌کند.»

2077126

پدری در ادامه گفت: «بله، به خصوص از زمانی که به تیم ملحق شدم، این تفاوت برایم محسوس‌تر بود. درست است که ما ملی‌پوشان دیرتر به تیم ملحق شدیم، اما به خوبی دیدیم که سطح بدنی بازیکنان چقدر بهتر شده و بعد از چند هفته ما نیز به همان سطح رسیدیم. تمرینات محکم‌تر و از نظر بدنی قوی‌تر شده است. وقتی رسیدیم، فشار نهایی را به ما وارد کردند تا برای شروع لیگ آماده باشیم.»

پدری خودش را در تیم فلیک رهاتر حس می‌کند: «بله، من چنین احساسی دارم و انگار رها شده‌ام. فکر می‌کنم فلیک این را به من منتقل کرده است، اینکه بدون فشار بازی می‌کنم، کاری را که بلد هستم انجام می‌دهم و احساس آزادی بیشتری می‌کنم. همچنین از نظر فیزیکی مشخص است که من خیلی بهتر شده‌ام. فلیک به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد.»

2077128

نظر شما