شناسهٔ خبر: 68514815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

رنگ احتمالی آیفون ۱۶ پرو: طلایی تیتانیومی

حانیه شریف حانیه شریف

صاحب‌خبر -

وقتی اپل در ۹ سپتامبر آیفون ۱۶ پرو را معرفی کند، انتظار می‌رود که یک نسخه طلایی‌رنگ با پوشش تیتانیومی نیز به این مجموعه اضافه شود. البته هنوز مشخص نیست که این رنگ، دقیقاً چه طیفی از رنگ طلایی خواهد بود.

شایعات مختلفی درباره رنگ طلایی آیفون ۱۶ پرو منتشر شده‌اند و این شایعات از طیف رنگ‌های مختلفی صحبت کرده‌اند. یکی از این رنگ‌ها، «Third-place bronze»  نام دارد و در واقع به رنگ مدال برنزی اشاره دارد که در مسابقات ورزشی به نفر سوم اهدا می‌شود. «Microsoft Zune brown»  نیز به رنگ قهوه‌ای دستگاه Zune، یکی از محصولات مایکروسافت، اشاره دارد.

اما اکنون بر اساس گزارش غیر رسمی از منبعی معتبر، امسال به احتمال زیاد شاهد معرفی نسخه‌ای طلایی رنگ، و البته متفاوت از آیفون خواهیم بود.

منبع مشابهی که به‌درستی رنگ تیتانیومی خاکستری طبیعی آیفون ۱۵ پرو را – پیش از اعلام آن در سال گذشته – شناسایی کرده بود، این بار نیز رنگ طلایی را برای مدل جدید آیفون پیش بینی کرده است. به همین دلیل، می‌توان انتظار داشت که این رنگ جدید، رنگی از طیف طلایی باشد.

البته رنگ طلایی قاب، تنها قابلیت جدید توصیف شده برای آیفون ۱۶ پرو نیست. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط همین منبع، یک برش در قاب نزدیک دکمه خواب/بیداری دیده می‌شود و بر همین اساس، انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو دارای یک دکمه جدید برای عکسبرداری باشد که به طور خاص برای کنترل اپلیکیشن دوربین طراحی شده است.

در حالی که تصویر ارائه‌شده، یک عکس از محصولی واقعی یا تصویر رسمی تبلیغاتی از اپل نیست، اما به احتمال زیاد بهترین نمایی است که تاکنون از رنگ طلایی تیتانیومی می‌توان انتظار داشت.

منبع: 9to5mac

نظر شما