شناسهٔ خبر: 68513976 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

تردد خودروها از چالوس به کرج و تهران ممنوع شد

سرگرد حسین نیک‌پیما، رییس پلیس راه، ولی آباد کندوان، از ممنوعیت تردد خودرو‌ها از جاده چالوس به سمت کرج و تهران از ساعت ۸:۳۰ امروز پنجشنبه تا اطلاع بعدی خبر داد.

صاحب‌خبر -

رییس پلیس راه، ولی آباد کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی در مسیر رفت و برگشت جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال، تردد خودرو‌ها از سمت چالوس به استان‌های البرز و تهران از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

به گزارش ایرنا، سرگرد حسین نیک‌پیما روز پنجشنبه افزود: در زمان حاضر در نقاطی از این محور مانند بالاتر از طویر بخش مرزن آباد، رستوران آبی، همسفر، هزارچم، کمرزرد و هفت برداران و پل زنگوله کیلومتر‌ها ترافیک سنگین گزارش شده است؛ بنابراین برای تخلیه این بار ترافیکی در ساعت مدنظر اقدام به انسداد و ممنوعیت خودرو‌ها از چالوس به استان‌های البرز و تهران شد.

وی اظهارکرد: طبق برنامه ریزی ها، حوالی ساعت ۱۱ امروز هم این محور ارتباطی از سمت جنوب به شمال به عبارتی استان‌های البرز و تهران به چالوس و غرب مازندران یکطرفه خواهد شد.

طبق گزارش‌ها از منابع رسمی به علت تعطیلات روز‌های دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری افزون بر ترافیک فوق سنگین در جاده‌های اصلی منتهی به مازندران به ویژه کندوان، همچنین این وضعیت باعث قفل شدن شبکه‌های ارتباطی درون شهری، مسیر‌های کنار گذر و معابر روستایی هم شده است.

اختلال در روند سوخت رسانی در جایگاه‌های سوخت، صفوف طولانی در مقابل واحد‌های خبازی، افت فشار و قطعی آب آشامیدنی و شلوغی مراکز درمانی از دیگر تبعات حضور چشمگیر مسافران و گردشگران غیرمنتظره به این خطه گردشگر پذیر غرب مازندران است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که در فصل‌های بهار و تابستان به ۵۰ هزار می‌رسد.

نظر شما