شناسهٔ خبر: 68509007 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

یوسف صیادی: بعد از «ساعت خوش» ممنوع‌الفعالیت شدیم

«کسی اعلام نکرد چرا ممنوع‌الفعالیت شدیم، اما در آن سال‌ها این ذهنیت بین مدیران صدا و سیما شکل گرفته بود که چهره‌ها نباید بیش از حد بزرگ شوند. یادم هست در همان سال‌هایی که ساعت خوش ساخته می‌شد گاهی برای اجرای برنامه به شهرستان‌ها می‌رفتیم و بلافاصله بعد از بازگشت به تهران به حراست صداوسیما احضار می‌شدیم.»

صاحب‌خبر -

یوسف صیادی اعلام کرد که تیم «ساعت خوش» بعد از اتمام این مجموعه ممنوع‌الفعالیت شدند چون ذهنیت بین مدیران صدا و سیما شکل گرفته بود که چهره‌ها نباید بیش از حد بزرگ شوند.

به گزارش خبرآنلاین، پس از حواشی زیادی که درباره ممنوع‌الفعالیتی بازیگران «ساعت خوش» پیش آمد، یوسف صیادی هم این ماجرا تایید کرد و توضیحاتی درباره آن ارائه داد.

بازیگران «ساعت خوش» اعلام کردند که پس از این برنامه ممنوع‌الفعالیت شدند، این اتفاق برای شما هم رخ داد؟

در ساعت‌خوش آیتم‌های ورزشی را کارگردانی می‌کردم اما واقعیت ماجرا این بود که مهران مدیری به‌واسطه کارگردانی مجموعه پرواز ۵۷ وجهه مقبول‌تری داشت. قبل از توقیف ناگهانی ساعت خوش، تلویزیون یک سریال طنز به نام دکتر قلابی را به من و یک سریال دیگر به نام زیر آسمان شهر را به رضا عطاران سفارش داد. وسط ساخت این دو مجموعه بودیم که خبر ممنوع‌الکاری را به ما دادند و این دو سریال هیچ وقت از تلویزیون پخش نشد.

بعدها سریالی به نام زیر آسمان شهر ساخته شد اما با آن زیر آسمان شهری که قرار بود عطاران بسازد به کلی متفاوت بود. بعد از اینکه همگی ممنوع‌الکار شدیم چند نفر از بچه‌های گروه افسردگی گرفتند و حتی نصرالله رادش در بیمارستان بستری شد.

دلیل ممنوع‌الکاری شما مشخص نبود؟

کسی اعلام نکرد چرا ممنوع‌الفعالیت شدیم اما در آن سال‌ها این ذهنیت بین مدیران صدا و سیما شکل گرفته بود که چهره‌ها نباید بیش از حد بزرگ شوند. یادم هست در همان سال‌هایی که ساعت خوش ساخته می‌شد گاهی برای اجرای برنامه به شهرستان‌ها می‌رفتیم و بلافاصله بعد از بازگشت به تهران به حراست صداوسیما احضار می‌شدیم. در آن روزها استقبال مردم عجیب بود و گاهی اوقات با خودروی نیروی انتظامی ما را از لوکیشن خارج می‌کردند. در آن برهه که جنگ تازه تمام‌شده بود، مردم مثل حالا خیلی به شادی و خنده نیاز داشتند.

نظر شما