شناسهٔ خبر: 68507760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

خارج از گود فوتبال

خواهر علی انصاریان: مادرم تحت نظر پزشک است و قرص مصرف می‌کند!

فاطمه انصاریان، خواهر مرحوم علی انصاریان درباره مصاحبه مادرش با رسانه طرفداری توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

رسانه طرفداری به عنوان یک رسانه مستقل که همواره بدون سانسور، حقایق را افشا می‌کند چندی پیش ماجرای جنجالی خانواده علی انصاریان را مورد بررسی قرار داد. ابتدا تریبونی در اختیار مادر علی انصاریان داده شد و او صحبت‌هایی را بیان کرد که دل بسیاری را به درد آورد. پس از آن رسانه طرفداری صحبت‌های سادات شاه ولایتی درباره اموال علی انصاریان را به شکل ویژه مورد بررسی قرار داد که مشخص شد تمام اموال هنوز هم به نام مادر علی انصاریان است. حالا فاطمه انصاریان یعنی خواهر علی انصاریان سکوت خود را در گفتگو با طرفداری شکسته و به صحبت‌های مادر خود واکنش نشان داده است. او همچنین اسناد و مدارکی را در اختیار رسانه طرفداری قرار داده است. قضاوت درباره این ماجرا با شما...

سادات شاه ولایتی، مادر مرحوم علی انصاریان روز شنبه ۱۰ شهریورماه در تماسی که با رسانه طرفداری داشت، صحبت‌هایی را در خصوص تهدید شدنش به مرگ و کلاه‌برداری از سوی دو نفر مطرح کرد. (بغض مادر علی انصاریان در گفتگو با طرفداری شکست؛ کلاه‌برداری و تهدید به قتل با اسلحه و نارنجک!)

این مصاحبه بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و با واکنش‌های مختلفی هم همراه شد. در حالی که عده‌ای اعتقاد داشتند صحبت‌های مادر علی انصاریان تحریف شده، او یک روز بعد یعنی یکشنبه ۱۱ شهریورماه بار دیگر بر جملاتی که گفته بود تاکید و از اهالی ورزش درخواست کمک کرد. (حرف‌های تازه و تلخ مادر علی انصاریان در گفتگو با طرفداری: اگر کشته شدم، ای مردم بدانید این دو نفر من را کشتند!)

طی روزهای گذشته افراد مختلفی با رسانه طرفداری تماس گرفتند و مدعی شدند صحبت‌های مادر علی انصاریان درست نیست و تمام اموال علی انصاریان همچنان به نام اوست. رسانه طرفداری در راستای رسالت همیشگی‌اش که شفافیت بوده، پیگیر این ماجرا شد و با استعلامی که از ارگان‌های مختلف گرفتیم، متوجه شدیم تمام اموال علی انصاریان همچنان به نام مادر اوست. (پیگیری یک ماجرای جنجالی؛ تمام اموال علی انصاریان به نام مادرش است!)

بعد از این اتفاق در راستای شفاف سازی این خبر را صبح منتشر کردیم و بعد از آن فاطمه انصاریان، خواهر علی انصاریان اسناد و مدارک دیگری را در اختیار طرفداری قرار داد و برای چند دقیقه سکوتش را شکست و مصاحبه‌ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید؛

من فاطمه انصاریان هستم خواهر مرحوم علی انصاریان. مدتی به خاطر آبروی برادرم علی انصاریان سکوت کردم ولی به خاطر مسائل پیش آمده درباره اظهارات خانم اشرف شاه ولایتی مجبور شدم توضیحاتی را ارائه کنم.

فاطمه انصاریان ادامه داد: خانم شاه ولایتی به دلیل فوت برادرم دچار ضربه روحی شدیدی شدند و قرص های متعددی مصرف می‌کنند و اصلا در شرایط مصاحبه نیستند. همه اموال مرحوم برادرم علی انصاریان چه منقول چه غیر منقول به اسم خانم شاه ولایتی است و با یک استعلام ساده می‌توانید به راحتی ببینید که تمام اموال به نام ایشان هست و نیازی به این جنجال‌ها نبود.

فاطمه انصاریان افزود: خانم اشرف شاه ولایتی تحت نظر پزشک هستند و قرص‌های بسیاری مصرف می‌کنند. درست نیست بنده درباره مسائل خانوادگی به این صورت صحبت کنم چون مرحوم برادرم دوست نداشتند مسائل شخصی خانواده خوراک رسانه شود. بنده به علت حجمی از فشارها مجبور به صحبت شدم.

 فاطمه انصاریان صحبت‌های خود را اینطور به پایان رساند: بنده از پخش شدن این صحبت‌ها بسیار ناراحت هستم در حالی که با یک استعلام ساده از اداره مربوطه (ثبت اسناد کشور) می‌شد از درست یا غلط بودن صحبت‌های مطرح شده مطمئن شد. انتشار چنین صحبت‌هایی برای مرحوم برادرم هم زشت است و هم روح عزیز از دست رفته را آزرده می‌کند. بالاخره در این مدت ایشان آبرویی جمع کرده بودن هم میان اهالی فوتبال و سینما و تلویزیون، هم بین مردم ایران که نباید با چنین مصاحبه‌ای یک شبه آبروی ایشان از دست برود.

تکمیلی؛ اسنادی که فاطمه انصاریان، خواهر علی انصاریان در اختیار رسانه طرفداری قرار داده بود بنا بر تماس‌های متعدد خانواده مرحوم علی انصاریان و برخی اهالی فوتبال به احترام علی انصاریان برداشته شد ولی این اسناد و مدارک نزد رسانه طرفداری محفوظ می‌ماند.

علی انصاریان,صحبت های خواهر علی انصاریان
علی انصاریان,صحبت های خواهر علی انصاریان

یاشار سلطانی بیوگرافی یاشار سلطانی

نظر شما