شناسهٔ خبر: 68506858 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

تعداد میلیونرهای فناوری رمز ارز دو برابر شد

افزایش ارزش اتریوم و بیت کوین و سرازیر شدن سرمایه‌ها به سوی تکنولوژی رمز ارزها تعداد میلیونرهای این فناوری را دو برابر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار؛ راشاتودی در گزارشی نوشت: تعداد افرادی که یک میلیون دلار و بیشتر دارایی در حوزه رمزارزها دارند از سال ۲۰۲۳ تاکنون بیش از ۹۵ درصد افزایش یافته است؛ همچنین بیش از نیمی از این افراد در رمز ارز بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

اما نکته حائز اهمیت این است که چشم انداز تکنولوژی و دنیای کریپتوکارنسی در سال ۲۰۲۴ شباهت چندانی به گذشته ندارد؛ دومینیک ولک تحلیلگر شرکت هلنلی در این خصوص می‌گوید: باید توجه داشت که تایید صندوق‌های قابل معامله (EFT) بیت کوین در ایالات متحده تغییری شگرفت در دنیای این فناوری پدید آورد که این شرایط هرگز به گذشته باز نخواهد گشت.

بر اساس گزارش‌ها تا روز ۳۰ ژوئن سال جاری میلادی ۱۷۳ هزار و ۳۰۰ نفر از سرمایه گذاران کریپتو سرمایه خود را به بیش از ۱ میلیون دلار رسانده اند؛ این در حالی است که تعداد میلیونرهایی که در رمز ارز بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند به تنهایی حدود ۱۱۱ درصد رشد داشته و تعداد آنها به ۸۵ هزار و ۴۰۰ نفر رسیده است.

شایان ذکر است که در حال حاضر ۳۲۵ نفر در دنیای کریپتو سرمایه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون دلار دارند که این آمار به معنای رشد ۷۹ درصدی این افراد از سال ۲۰۲۳ است. حتی تعداد ابر سرمایه داران تکنولوژی کریپتو نیز با افزایش ۲۷ درصدی به ۲۸ نفر رسیده است.

اندرو آمولز، سرپرست تحقیقات شرکت سرمایه گذاری مستقر در آفریقای جنوبی گفت: از شش میلیاردر جدید تکنولوژی کریپتو، پنج نفر ثروت خود را از طریق بیت کوین به دست آورده اند که نشان دهنده توانایی این رمز ارز در جذب سرمایه گذاران با اهداف بلند مدت است. اما لارک دیویس، سرمایه گذار ارزهای دیجیتال با ارائه نظر متفاوتی، ادعا کرد که رمز ارز اتریوم در حال حاضر بیشترین پتانسیل را برای رهبری بازار دارد.

وولک تحلیگر بازار رمزارزها نیز پیش بینی می‌کند که صندوق‌های قابل معامله (ETF) سولانا (Solana) در ایالات متحده تاییدیه قانونی دریافت کنند و از این طریق به روند معاملات وال استریت راه پیدا کنند؛ این اتفاق می‌تواند شروع دوره جدیدی از پذیرش رمزنگاری باشد " که در آن دارایی‌های دیجیتال می‌توانند به طور فزاینده‌ای با دنیای مالی سنتی و تحرک جهانی تعامل کنند.

نظر شما