شناسهٔ خبر: 68506704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در قاره آفریقاست

آلکسیس گندوز به جمع ملی‌پوشان الجزایر اضافه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به واسطه جدایی دسته جمعی ستاره‌هایش، تقریبا نیمی از ملی‌پوشان خود را از دست داد و در لیست تیم ملی ایران برای فیفادی، نام سه بازیکنی که در تابستان از پرسپولیس جدا شدند، به چشم می‌خورد.

اما در این میان جدایی علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی، بیش از همه جلب توجه می‌کرد و هواداران نیز به نوعی تصور نمی‌کردند که مدیران این باشگاه بتوانند گلر ملی‌پوشی را در سطح دروازه‌بان قبلی خود جذب کنند.

اما الکسیس گندوز دروازه‌بان ۲۸ ساله الجزایری که پس از جدایی بیرانوند به پرسپولیس ملحق شد، در همان سه هفته ابتدایی لیگ برتر با واکنش‌های خوب خود در چارچوب دروازه سرخپوشان، قابلیت‌هایش را نشان داد.

2076884

او پس از عملکردی که در پرسپولیس داشت برای دو بازی تیم ملی کشورش مقابل گینه و لیبریا در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا به تیم ملی الجزایز فراخوانده شد و جزء ۵ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس بود که در فیفادی به اردوی تیم ملی کشورشان ملحق می‌شدند.

گندوز هم‌اکنون برای حضور در اردوی تیم ملی الجزایر در قاره آفریقاست و پرسپولیس حالا با جدایی یک گلر ملی‌پوش، دروازه‌بان ملی‌پوش دیگری در اختیار دارد که اعتماد هواداران را نیز جلب کرده است.

گندوز با توجه به عملکرد اخیر دروازه‌بان اصلی تیم ملی الجزایر که انتظارات را برآورده نکرده، امیدوار است حداقل در یکی از دو دیدار پیش روی تیم ملی کشورش به میدان برود.

نظر شما