شناسهٔ خبر: 68506008 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امانوئل پتی:

چلسی باید برای این همه بازیکن یک ورزشگاه بسازد!

امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال، به تعداد بازیکنان زیادی که چلسی جذب کرده انتقاد کرد و می‌گوید جیدون سانچو برای پول بیشتر به این باشگاه رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امانوئل پتی، هافبک سابق آرسنال، تصمیم جیدون سانچو برای پیوستن به چلسی از منچستریونایتد را زیر سوال برد.

پتی همچنین مدعی شد که این بازیکن 23 ساله به دلیل پول بیشتر به چلسی پیوسته و از تعداد بالای بازیکنانی که این باشگاه جذب کرد انتقاد کرد.

این وینگر انگلیسی در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی در انتقالی قرضی به مدت یک فصل با بند خرید به تیم تحت هدایت انزو مارسکا پیوست.

پس از اتفاقی که در منچستریونایتد افتاد، چگونه سانچو می‌‌تواند به چلسی برود. او قرضی به بروسیا دورتموند رفت، سپس به یونایتد بازگشت و اکنون به چلسی می‌رود که 40 بازیکن یا بیشتر دارد و او تنها یکی از آن‌هاست.

2076845

آیا او از حرکت در باشگاه‌ها، از دست دادن مسیر اصلی خود در زمین و از دست دادن اعتماد به نفس خود، سیر نشده است؟ اکنون او در باشگاهی است که ثبات ندارد، اعتماد به نفس و نتیجه ندارد. اگر او برای پول به چلسی نرفته، پس برای چه آنجاست؟"

پتی از تعداد بازیکنانی که چلسی جذب کرده انتقاد کرد و گفت: "فکر می‌کنم دیر یا زود باید ورزشگاه دیگری بسازند تا بازیکنانی را که بازی نمی‌کنند در آن بگذارند! دارم می‌خندم ولی حیف است که چنین چیزی را می‌بینم."

نظر شما