شناسهٔ خبر: 68505931 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تأمین بلیت هواپیما و اتوبوس برای بازگشت زائران از مشهد

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از ترمینال فرودگاه و پایانه مسافربری مشهد گفت: بلیت هواپیما به میزان لازم تامین شده است و با کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران مواجه نیستیم.

صاحب‌خبر -

فرزانه صادق روز چهارشنبه چهاردهم شهریور ماه در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) به خبرنگاران گفت: هدف از بازید امروز، پایش عملکرد ناوگان و نظارت بر خدمت رسانی به زوار در ایام پایانی ماه صفر است.

وی افزود: با توجه به اینکه دو روز آینده اوج خروج زائران از مشهد مقدس است؛ همکاران ما در فرودگاه مشهد تمام تلاش خود را برای انجام منظم پروازها و تامین بلیت به میزان مورد نیاز کرده اند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل جاده‌ای نیز با کمبود اتوبوس مواجه نیستیم و همه در تلاش هستند تا بهترین خدمات به زائران امام هشتم ارائه شود.

صادق با بیان اینکه اولویت ما ارتقای کیفیت ناوگان و زیرساخت است، گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما تعامل و گفتمان مشترک با بخش خصوصی و تشکل‌های حمل و نقل در تمام شقوق حمل و نقلی است.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امروز اولین جلسه را در مشهد با انجمن‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان برگزار کردیم و این رویه در سایر شقوق نیز ادامه می‌یابد.

نظر شما