شناسهٔ خبر: 68504709 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آلمدین زیلیکیج از تمرین منع شد؛

فوری: نکونام بازیکن جنجالی استقلال را اخراج کرد

آلمدین زیلیکیچ، بازیکن اهل بوسنی استقلال، توسط جواد نکونام از تمرینات اخراج شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب‌ترین نقل و انتقال‌های تابستانی باشگاه استقلال، جذب آلمدین زیلیکیچ، وینگر بوسنیایی بود که حواشی زیادی را در پی داشت.

این وینگر خارجی در اردوی ترکیه به تمرینات استقلال اضافه شده بود و در هفته‌های گذشته نیز در اسکواد استقلال قرار داشت، اما جواد نکونام سرانجام تصمیمی که دور از انتظار هم نبود در مورد این بازیکن گرفت‌.

جواد نکونام حالا آلمدین زیلیکیچ را از تمرینات استقلال اخراج کرده است. سرمربی استقلال عذر این بازیکن را خواسته و اعلام کرده که علاقه‌ای به استفاده از این وینگر خارجی ندارد‌.

نکته جالب اینکه، این بازیکن اهل بوسنی با حاشیه زیادی جذب این باشگاه شد و سرمربی استقلال در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که نقشی در جذب این بازیکن نداشته است و نظر نهایی درباره او را بعد از اردوی ترکیه به باشگاه اعلام خواهد کرد و حالا بعد از گذشت سه هفته از آغاز لیگ، بازیکنی که مدنظرش نبود و جذب شد را کنار گذاشت.

به نظر می‌رسد سرمربی استقلال با توجه به فشارهای اخیر پس از شکست در هفته سوم، سازش را کنار گذاشته و اولین اقدام او اخراج آلمدین زیلیکیچ بوده است. باید دید باشگاه استقلال چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهد داد.

برچسب‌ها:

نظر شما