شناسهٔ خبر: 68502839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اتفاق غیرمنتظره در نقل‌وانتقالات؛ ستاره ملی‌پوش اسپانیایی شکار بعدی رئال‌مادرید!

رودری هافبک منچسترسیتی به اولویت اصلی رئال مادرید برای نقل و انتقالات سال ۲۰۲۵ تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

با بازنشستگی تونی کروس که تاثیر بی‌نظیری بر خط میانی رئال مادرید داشت، باشگاه در تلاش است تا بازیکنی با کیفیت مشابه را به جای او جذب کند و به این منظور رودری که به عنوان یکی از بهترین‌ها در پست خود شناخته می‌شود را انتخاب کرده است.

رودری با رسیدن به ۲۸ سالگی در اوج قرار دارد و تا زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات ۲۰۲۵، ۲۹ ساله خواهد شد؛ همانند زین‌الدین زیدان هنگام پیوستن به رئال مادرید در سال ۲۰۰۱. قرارداد فعلی او با سیتی تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد و سیتی تلاش کرده تا با پیشنهاد قراردادی جدید آینده او را تضمین کند. اما هافبک اسپانیایی هنوز برای تمدید اقدام نکرده و این موضوع شایعاتی درباره احتمال جدایی او به وجود آورده است. ایجنت او، پابلو بارکرو، با سیتی در تماس بوده اما توافقی حاصل نشده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که سیتی آماده است تا رودری را در بین پردرآمدترین بازیکنان باشگاه قرار دهد و حقوقی مشابه با ارلینگ هالند به او پیشنهاد بدهد، اما جذابیت بازگشت به مادرید و ایفای نقش کلیدی در پروژه ورزشی رئال مادرید ممکن است رودری را به انتقال به این باشگاه ترغیب کند.

رئال مادرید می‌داند که رودری یا با سیتی تمدید خواهد کرد یا به آن‌ها خواهد پیوست، بنابراین قصد ندارد وارد جنگ مزایده شود و برنامه دارد تا پایان فصل جاری صبر می‌کند. احتمال خروج پپ گواردیولا از منچسترسیتی در سال ۲۰۲۵ هم می‌تواند تاثیر بزرگی بر تصمیم رودری مبنی بر خروج از این تیم و پیوستن به رئال مادرید بگذارد. با این حال، کهکشانی‌ها ممکن است مجبور شوند مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای جذب او هزینه کنند، مشابه با مبلغی که برای جذب جود بلینگام پرداخت کردند.

رودری احتمالاً خواستار شماره ۱۶ رئال مادرید خواهد بود. این شماره به طور موقت در اختیار اندریک است اما نوجوان برزیلی ممکن است شماره ۹ را از کیلیان امباپه بگیرد چراکه امباپه احتمالا شماره ۱۰ را بعد از خروج لوکا مودریچ از باشگاه در تابستان آینده، به تن خواهد کرد، بنابراین شماره ۱۶ برای رودری آزاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: وینسیوس جونیور: اسپانیا باید از میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ محروم شود!

نظر شما