شناسهٔ خبر: 68502675 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

چهار فیلم جدید از روز پنج‌شنبه به سینما‌ها می‌آیند

چهار فیلم جدید با ترکیب تازه‌ای از بازیگران در حالی از روز پنج‌شنبه به سینما‌ها می‌آیند که این روز‌ها بسیاری از بازیگران نامدار روی صحنه تئاتر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از  آفتاب‌‌نیوز در آخرین ماه تابستان و با پایان ماه صفر، فیلم‌هایی جدید به چرخه اکران اضافه می‌شوند و سردر سینما‌ها رنگ و روی تازه‌تری پیدا خواهد کرد.

از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰ فیلم در سینما‌ها اکران شده‌اند که مدت زمان اکران بیشتر آن‌ها تمام شده است و با ثبت قرارداد فیلم‌های تازه چهره سینما‌ها تغییر می‌کند. به این ترتیب قرار است پس از تعطیلات روز‌های آخر ماه صفر و از روز پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه چهار فیلم «مفت بر»، «شهر گربه‌ها ۲»، «قیف» و «کارزار» بر پرده نقره‌ای نمایش داده شوند.

«قیف» جدیدترین فیلم محسن امیریوسفی پس از گذشت بیش از یک دهه است که به تهیه‌کنندگی سعید ملکان ساخته شده و راهی اکران خواهد شد. فیلمنامه «قیف» را رضا عطاران و امیریوسفی نوشته‌اند و خود عطاران هم در این فیلم کمدی بازی کرده است.

او مدتی قبل فیلم «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری را نیز روی پرده داشت و شاید این بار با «قیف» بتواند ناکامی فیلم قبلی را در رضایت مخاطب به دست آورد. در کنار او فریده سپاه منصور، گیتی معینی، رضا نیکخواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، تورج نصر و عباس جمشیدی‌فر هم بازی کرده‌اند. 

جمشیدی‌فر که از ابتدای سال با فیلم «تمساح خونی» در کنار جواد عزتی تماشاگران زیادی در سینما داشت، در «قیف» با رضا عطاران می‌تواند موفقیتی دیگر در گیشه داشته باشد.

فیلم سینمایی «کارزار» به کارگردانی شهرام اسدزاده دیگر فیلمی است که از پنج‌شنبه راهی اکران می‌شود. این فیلم به تهیه‌کنندگی سیدمحمد قاضی با رده سنی مثبت ۱۵ مجوز نمایش گرفته و امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، علیرضا استادی از جمله بازیگران آن هستند.

امیر آقایی به واسطه بازی در نمایش «رستم و سهراب» با ایفای نقش «رستم» و شکستگی دستش در حین اجرا از چهره‌های پرخبر روز‌های اخیر بوده است.

در «کارزار» که سال ۱۳۹۸ تولید شده و پیش‌تر «گواهی امضا» نام داشت، زنده‌یاد سیامک اطلسی هم بازی کرده است.

این فیلم روایت متقاطع یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که یک حادثه، آن‌ها را سر راه زوج دیگری قرار می‌دهد.

یکی از فیلم‌های تازه سینما‌ها «شهر گربه‌ها ۲» سید جواد هاشمی است که سرانجام مجوز نمایش گرفت و آماده اکران شد.

در این فیلم کودک و نوجوان که در روز‌های آخر تعطیلات تابستانی به سینما‌ها رسیده، علیرضا خمسه، فرهاد آئیش، یوسف تیموری، مریم سعادت، میرطاهر مظلومی، داریوش موفق، الیکا عبدالرزاقی، رضا بنفشه خواه و محمدهادی عطایی بازی کرده‌اند.

هاشمی سه سال قبل قسمت اول «شهر گربه‌ها» را در سینما‌ها اکران کرد و حدود چهار سال در پیچ و خم گرفتن پروانه نمایش برای قسمت دوم آن بود.

فیلم چهارمی که از نیمه شهریور به چرخه اکران اضافه می‌شود، دومین فیلم عادل تبریزی پس از «گیجگاه» است. او فیلم جدیدش را با نام «مفت بر» در یک فضای کمدی و فانتزی ساخته است.

حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی در کنار سحر دولتشاهی در «مفت‌بر» بازی کرده است. دولتشاهی هم که چند سال قبل در سریال نمایش خانگی «می‌خواهم زنده بمانم» با بهداد همبازی بود، این روز‌ها فیلم «یادگار جنوب» را روی پرده سینما‌ها دارد.

بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، رضا بابک و شقایق فراهانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این چهار فیلم با حضور بازیگرانی همچون رضا عطاران، حامد بهداد، سحر دولتشاهی، امیر آقایی و علیرضا خمسه میزبان تماشاگران سینما می‌شوند که البته امیر جعفری، ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، مانی حقیقی، سام درخشانی، مهدی هاشمی، امیرمهدی ژوله، شهرام حقیقت‌دوست و مهران مدیری هم فیلم‌هایی را روی پرده دارند.

از آن سو تماشاگران تئاتر شاهد حضور نوید محمدزاده، بهرام رادان، الناز شاکردوست، امیر آقایی، پژمان جمشیدی، محسن کیایی، بهرام افشاری و صابر ابر روی صحنه هستند.

 
 

برچسب‌ها:

نظر شما