شناسهٔ خبر: 68501700 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس/ عرب‌عامری به یک چهارم نهایی رسید/ جوانمردی فینالیست شد

ورزشکاران کاروان ایران امروز در پاریس برای کسب مدال با رقبای خود رقابت می‌کنند. ورزشکاران کاروان ایران امروز در پاریس برای کسب مدال با رقبای خود رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، ورزشکاران کشورمان امروز از ساعت ۱۰:۳۰ کار خود را در پاریس آغاز کردند.

ریکرو انفرادی

پیکارهای ریکرو انفرادی در بخش مردان در پارالمپیک از ساعت ۱۰:۳۰ امروز چهارشنبه به وقت تهران در مجموعه اینولید پاریس آغاز شد و  محمدرضا عرب‌عامری دارنده طلای هانگژو و غلامرضا رحیمی دارنده طلای پارالمپیک ریو در مرحله یک شانزدهم به مصاف حریفان خواهند رفت.

محمدرضا عرب‌عامری در این مرحله به مصاف جهان موسی‌یف از جمهوری آذربایجان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

نماینده کشورمان کمتر از یک ساعت دیگر باید به مصاف حریفی از مالزی برود. غلامرضا رحیمی نیز از ساعت ۱۶:۲۰ به مصاف حریف اندونزیایی می‌رود.

تداوم پیروزی‌های عرب‌عامری در پاریس

محمدرضا عرب‌عامری در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریفی از مالزی رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروز رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

 

 صعود جوانمردی به فینال مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر

مرحله مقدماتی مسابقات پاراتیراندازی در بخش میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH1 با صعود ساره جوانمردی به فینال به پایان رسید. 

ساره جوانمردی و‌ محمدرضا میرشفیعی دو نماینده ایران در این مسابقات بودند که در یک جدول ۲۹ نفره با حریفان شان رقابت کردند.

در پایان مرحله مقدماتی ساره جوانمردی با امتیاز ۵۴۲ در جایگاه چهارم ایستاد و به عنوان یکی از هشت نفر برتر راهی مرحله نهایی شد.

محمدرضا میرشفیعی دیگر نماینده ایران اما با امتیاز ۵۲۳ جایگاه هجدهم‌ را به خود اختصاص داد و از صعود بازماند.

مرحله فینال مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH1 ساعت ۱۲:۱۵ (به وقت پاریس) و ۱۳:۴۵ (به وقت تهران) برگزار می شود.

ساره جوانمردی در حالی فینالیست مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH1 شد که پیش از این در تپانچه بادی ۱۰ متر موفق به کسب مدال طلا شده بود.

بروزرسانی می‌شود..

نظر شما