شناسهٔ خبر: 68497882 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مایکل اوون:

رونالدو روزی‌ سرمربی‌ رئال و یونایتد می‌شود!

مایکل اوون، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس معتقد است رونالدو پتانسیل تبدیل شدن به یک مربی‌ بزرگ را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"،‌ کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد تا زمانی که حس کند می‌تواند در مستطیل سبز مثمرثمر‌ باشد، به بازی کردن ادامه خواهد داد. باتوجه به صحبت‌های او بنظر می‌رسد رونالدو حداقل تا مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ قصد خداحافظی از فوتبال را نداشته باشد. او همچین اعلام کرد چندان علاقه‌ای به مربیگری بعد از خداحافظی از فوتبال ندارد. نکته‌ای که پیش از این نیز بارها به طور رسمی و غیررسمی مطرح کرده بود.

در همین خصوص مایکل اوون، ستاره سابق خط حمله تیم ملی انگلیس و تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول درمورد‌ آینده رونالدو گفت: "خیلی دوست دارم بدانم رونالدو چه زمانی بازنشستگی خود را اعلام می‌کند. راستش را بخواهید وقتی فینال یورو ۲۰۱۶ را به یاد می‌آورم که رونالدو بعد از خروج از زمین، در نقش یک مربی بازیکنان پرتغال را هدایت می‌کرد، مشتاق سرمربیگری او می‌شوم.

2073844

کریستیانو صددرصد این پتانسیل را دارد که تبدیل به یک مربی بزرگ شود. از نظر من او توانایی این را دارد که در تیم‌های سابقش‌ همچون رئال مادرید و منچستریونایتد مربیگری‌ کند. چرا که نه! رونالدو حتی شانس این را دارد که روزی سرمربی تیم ملی پرتغال شود. این پیش‌بینی من از آینده مربیگری‌ رونالدو است."

نظر شما