شناسهٔ خبر: 68496659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار آران و بیدگل:

مهمترین مشکل آران و بیدگل کمبود ماشین آلات آتش نشانی است

کاشان - شهردار آران و بیدگل گفت: مهمترین مشکل آران و بیدگل کمبود ماشین آلات آتش نشانی است.

صاحب‌خبر -

محسن صانعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهرداری وظایف مختلفی از هنگام تولد یک فرد تا مرگ آن به عهده دارد، اظهار داشت: البته که شهرداری یک نهاد غیردولتی است که هیچ بودجه دولتی ندارد و مخارج آن از طریق درآمدهایی که خود بدست می‌آورد، تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری بر مبنای مردم ساکن و بومی خود بودجه را تنظیم می‌کند، ابراز داشت: سرازیر شدن اتباع در منطقه مشکل آفرین است.

شهردار آران و بیدگل با بیان اینکه تعدد وظایف شهرداری‌ها گاهاً با هم در تضاد هستند، تصریح کرد: این موضوع باعث می‌شود که دشواری‌هایی هم در کار شهرداری‌ها باشد البته که خدمت به مردم شیرین است ولی حجم سنگین وظایف گاهی غفلت هم به همراه دارد.

وی گفت: البته که نظارت‌های بی شماری بر روی بخش‌ها و حوزه‌های مختلف است و سختی مضاعف فعالیت‌های شهرداری را باعث می‌شود.

صانعی با اشاره به اینکه رضایتمندی سلایق مختلف برای شهرداری‌ها دشوار است، خاطرنشان کرد: فلذا برخی از حوزه‌ها نیاز به بروزرسانی دارد تا تداخلی با دیگر امور شهری نداشته باشد.

وی با اشاره به استقلال کمیسیون ماده پنج گفت: البته همکاری دستگاه‌های بالادستی برای هموار کردن مسیر در خصوص طرح تفصیلی و کمیسیون ماده پنج لازم است.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس تاکید کرد: با توجه به این موضوع حمل و نقل در منطقه مشکل می‌شود که از مدیر کل می‌خواهیم تا تدبیر و چاره اندیشی کند تا نارضایتی شهروندان به حداقل برسد.

وی با اشاره به منطقه خاص جغرافیایی آران و بیدگل گفت: این شهرستان به دلیل کویری بودن دستخوش گرد و خاک و آلایندگی است که می‌طلبد در این زمینه چاره اندیشی شود.

صانعی با اشاره به کمبود ماشین آلات آتش نشانی و نیروی متخصص خاطرنشان کرد: هم اکنون یکی از بزرگترین معضل‌های شهرهای منطقه همین موضوع است و تسهیل گری در این مورد را از استانداری توقع داریم.

نظر شما