شناسهٔ خبر: 68496051 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

(ویدئو) استقبال عارف از واگذاری‌های اخیر استقلال و پرسپولیس (ویدئو) استقبال عارف از واگذاری‌های اخیر استقلال و پرسپولیس

محمدرضا عارف گفت: در سند جامع ورزش برآوردمان این بود که سهم افراد حدود ۵۵.۵ تا ۵۵.۶ سانتی مربع بود انتظار داشتیم به یک متر برسد گزارشی که من الان دارم ۷۸ صدم متر مربع است آقای هاشمی گفت بیش از ۲ متر مربع است اگر این درست باشد دیگر از کارهای سخت افزاری دست بردارید و به سمت تجهیزات حرکت کنید. به

صاحب‌خبر -

محمدرضا عارف گفت: در سند جامع ورزش برآوردمان این بود که سهم افراد حدود ۵۵.۵ تا ۵۵.۶ سانتی مربع بود انتظار داشتیم به یک متر برسد گزارشی که من الان دارم ۷۸ صدم متر مربع است آقای هاشمی گفت بیش از ۲ متر مربع است اگر این درست باشد دیگر از کارهای سخت افزاری دست بردارید و به سمت تجهیزات حرکت کنید.

به گزارش ایرنا، وی افزود: از آقای دنیامالی می خواهم این موضوع را روشن کند که امروز سرانه ورزش در کشور چه قدر است؟ آیا ۷۸ صدم متر مربع است؟ آیا به یک متر مربع که بنا بود در پایان برنامه چهارم برسیم، رسیدیم؟ آیا ۱۷۴ میلیون متر مربع مساحت در اختیارمان هست که می شود سرانه ای حدود ۲ متر مربع؟ اگر ۲ متر مربع صحت داشته باشد دیگر در طول ۴ سال سرمایه گذاری جدید نباید کنیم و پروژه های باقی مانده را تکمیل کنیم.

عارف بیان کرد: برخی پروژه ها ۶۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت دارند یا کلنگ زنی شده اند و بعد هم فراموش شده اند، آنها را تکمیل کنیم.

وی گفت: آیا یک استادیوم مانند آزادی برای کشور ما کفایت می کند یا یک فضای بزرگتر و جامع تر و فراگیرتری نیاز داریم؟

عارف اظهار داشت: تقویت و حمایت از ورزش های سنتی و ملی وظیفه همه ماست که فرهنگ ساز هستند؛ ورزش های همگانی به جد مورد توجه قرار گیرند سلامت جامعه در گروی عنایت به ورزش های همگانی است.

وی گفت: خوشبختانه امروز دیگر کسی مخالف ورزش های قهرمانی نیست در گذشته چالش هایی داشتیم که چرا باید در صحنه های بین المللی حضور یابیم؟ اما امروز همه پذیرفته اند که جوان قهرمان ما که به طلا می رسد، چه نشاطی در جامعه ایجاد می کند.

عارف افزود: از آقای دنیامالی می خواهم به پیوست های فرهنگی بپردازد؛ قهرمان ما در صحنه‌های بین المللی باید الگوی مردم و دنیا باشد؛ بین ورزشکاری که در کشور اسلامی با سایر کشورها تفاوت باشدو باید معرف عقبه فرهنگی‌اش باشد.

وی اظهار داشت: در ورزش حرفه‌ای چالشی بود که اگر دولت کمک نکند، شکل نمی گیرد؛ در دنیا محوریت ورزش های حرفه ای مردمند نه دنیا؛ با اقدامات اخیری که در مورد استقلال و پرسپولیس اجرا شد، پایه گذاری توجه به ورزش حرفه‌ای محکمتر شد.

 

منبع: fararu-771201

نظر شما