شناسهٔ خبر: 68495865 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

آمادگی کامل فولادشهر برای بازی فوتبال ایران- قرقیزستان آمادگی کامل فولادشهر برای بازی فوتبال ایران- قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ایزدی عصر سه‌شنبه در نشست خبری که در خصوص اقدامات صورت گرفته برای میزبانی فولادشهر اصفهان برای برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزشگاه فولادشهر بیست روز پیش برای برگزاری این بازی به تأیید AFC رسید،

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ایزدی عصر سه‌شنبه در نشست خبری که در خصوص اقدامات صورت گرفته برای میزبانی فولادشهر اصفهان برای برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزشگاه فولادشهر بیست روز پیش برای برگزاری این بازی به تأیید AFC رسید، مدیریت شهری با همکاری شورای شهر و باشگاه ذوب آهن برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از این رویداد طی یک هفته اخیر طرح‌هایی در سطح شهر اجرا کرده است.

وی ادامه داد: فولادشهر، ایران کوچک و شهر جدید کشور دارای ورزشگاه مورد تأیید فدراسیون فوتبال با استانداردهای بین المللی است که بازی مهم برگزار می‌شود و از این رو مدیریت شهری در راستای مسؤولیت اجتماعی خود اقدام کرده است.

شهردار فولادشهر، پاکسازی ورودی‌ها و خروجی‌های ورزشگاه، آذین بندی شهر با پرچم ایران، شست‌وشو و روشنایی معابر خارج از ورزشگاه، پاکسازی و رنگ آمیزی آنها و هماهنگی ایستگاه‌های تفکیک شده مختص اتوبوس برای حمل و نقل هواداران در مرکز استان با شهرداری اصفهان را از جمله اقدامات صورت گرفته برشمرد.

ایزدی با بیان اینکه کمپینی برای خوش‌آمدگویی به میهمانان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: یک تلویزیون شهری برای پخش بازی در پارک پرنیان شهر فولادشهر جانمایی شده است.

وی، رونمایی از تمبر این بازی، تولید تیزر و تولید محتوا،
پرچم‌های تیم مهمان، رونمایی از اِلمان تیم ملی و همچنین نامگذاری یکی از میادین شهر به نام تیم ملی ایران و آسفالت و محوطه سازی داخل ورزشگاه را از دیگر اقدامات برشمرد و اضافه کرد: برای نورافشانی در صورت برد تیم ملی ایران آمادگی فراهم شده است.

شهردار فولاد شهر با بیان اینکه بیش از ۶ هزار پرچم کشور ایران جهت توزیع رایگان بین هوادارن تهیه شده است، ادامه داد: در حال حاضر برآوردی از هزینه اقدامات صورت گرفته در شهر نداریم اما باشگاه ذوب آهن این هزینه‌ها را در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود در نظر می‌گیرد.

ایزدی اضافه کرد: این بازی مهم اولین بازی با حضور بانوان در ورزشگاه فولادشهر است و در همین راستا با شهرداری اصفهان مکاتباتی انجام دادیم. ایستگاه‌های اتوبوس برای حمل و نقل در اصفهان پیش بینی و برای حضور بانوان هماهنگی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: mehrnews-6215129

نظر شما