شناسهٔ خبر: 68494288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انقلاب اسلامی ایران الگوی فرامرزی را ایجاد کرده است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی فرامرزی را ایجاد کرده است، گفت: دشمن نمی‌تواند با فرهنگ ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی مبارزه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار سعید فرجیان‌زاده امروز در یادواره 27 شهید کوی محمدیه در همدان با بیان اینکه عزت، آزادی و استقلال امروز کشور مرهون خون شهدا است، اظهار داشت: استقامت و از خود گذشتگی جامعه ناشی از الگو پذیری از شهدا است و برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین و غنی‌ترین حرکت‌های فرهنگی است که می‌تواند تقش بسیار موثری در مقابله با امپراطوری رسانه‌ای و عملیات روانی و دروغ پراکنی دشمنان باشد.

وی باین کرد: نیروهای جبهه مقاومت در منطقه،  تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند که این امر باعث شده، جبهه مقاومت امروز حرف اول را در منطقه بزند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به به نقش آفرینی بی‌بدیل ایران در کشورهای منطقه، گفت: جبهه مقاومت حماس، انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان از شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی گرفته‌اند به همین دلیل طعم شکست را به اسرائیل چشانده‌اند.

فرجیان‌زاده با بیان اینکه در نهایت به پیروزی نهایی در برابر اسرائیل و حامیانش دست می‌یابیم، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی به یک الگوی وصف ناشدنی مقاومت برای کشورهای منطقه تبدیل شده و دشمن نمی‌تواند با فرهنگ ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی مبارزه کند، چون این الگو فرامرزی شده است.

وی بیان کرد: شهدا به عنوان نمونه کامل ولایت پذیری معرفی می شوند، در شرایطی که به وجودشان نیاز بود، خون پاکشان را بدون هیچ چشمداشتی فدای ارزش‌های دین و انقلاب کردند.  

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: ایران اسلامی قطعا در زمان و شرایط مناسب به صورت دقیق و حساب شده انتقام شهید هنیه را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما