شناسهٔ خبر: 68493600 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی؛

پویش بزرگ مردمی «حرکت» با جوایز ویژه برگزار می شود

سمانه نوری زاده قصری

پویش بزرگ مردمی «حرکت» با هدف بزرگداشت شعائر اسلامی و ترویج سیره اهل بیت (ع) در زندگی روزمره مردم برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ مردمی «حرکت» با هدف بزرگداشت شعائر اسلامی و ترویج سیره اهل بیت (ع) در زندگی روزمره مردم برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری پویش بزرگ مردمی «حرکت» بزرگداشت شعائر اسلامی و گسترش و ترویج اخلاق و سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) در جامعه برپا شده است.

این پویش بر پایه کلامی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) شکل گرفته که فرموده‌اند «دلیل حرکت من از مکه به کربلا، اصلاح امت جدم محمد صلوات الله علیه بوده است».

در این پویش تلاش می‌شود آداب حسنه‌ای همچون خیررسانی به دیگران، شجاعت و استقامت و بندگی در میان اقشار مختلف مردم برجسته شود.

۷۲ جایزه ارزنده امام رضایی به شرکت کنندگان پویش بزرگ «حرکت» اهدا خواهد شد که بخشی از این جوایز ۳ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۳ تخته فرش متبرک حرم مطهر رضوی، ۸ کمک هزینه ۳ میلیون تومانی خرید لوازم ورزشی، ۸ عدد لوستر مزین و متبرک حرم مطهر رضوی ،۳ عدد قرآن نفیس و متبرک، ۸ عدد قاب گل بالای ضریح مطهر امام رضا (ع) و ۳ بسته معنوی و متبرک است.

گفتنی است؛ پویش بزرگ مردمی «حرکت» به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی طراحی شده است و زائران و مجاوران علاقمند جهت شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۲۰ را به شماره ۸۸۰۰ ارسال کنند.

علاقه مندان اگر دوست دارند زائر امام رضا (ع) بوده و جایزه خود را از امام رضا (ع) بگیرند از این لینک وارد شده و خبرهای مرتبط با قرعه کشی پویش را نیز از طریق این لینک دنبال کنند.

همچنین از طریق مشاهده این ویدئو می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

نظر شما