شناسهٔ خبر: 68491927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

اشغال صددرصدی مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی

مجید فرامرزی

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به استقبال بی‌سابقه گردشگران در آخرین ماه از فصل تابستان از جاذبه‌های استان، از اشغال صددرصدی مراکز اقامتی رسمی آذربایجان‌شرقی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث آریا، علیرضا بایرام‌زاده امروز ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۳ ضمن اشاره به استقبال بی‌سابقه گردشگران داخلی و خارجی از جاذبه‌های استان در آخرین ماه تابستان، گفت: با آغاز هفته جدید میزان اشغال مراکز اقامتی استان با افزایش کم‌سابقه‌ای داشت که نهایتاً این افزایش‌ها در ورود گردشگران به استان، میزان اشغال مراکز اقامتی رسمی را به صددرصد رساند.

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: افزایش میزان تقاضا برای مراکز اقامتی استان از روز پنجشنبه ۸ شهریورماه آغاز شده و در ۱۱ شهریور به میزان ۷۰ درصد رسید که بیانگر روند تصاعدی کم‌سابقه در ورود گردشگران به آذربایجان‌شرقی است.

او این میزان اشغال مراکز اقامتی استان را موفقیتی کم‌سابقه در جذب گردشگران عنوان کرد و افزود: این میزان از ورود گردشگر به آذربایجان‌شرقی حاکی از ظرفیت‌های کم‌نظیر این استان در حوزه‌های مختلف گردشگری با جاذبه‌های تاریخی و کم‌نظیر دارد که امید است با پیشبرد برنامه توسعه‌ زیرساخت‌های گردشگری استان، ظرفیت مراکز اقامتی نیز با افزایش ملموسی همراه باشد.

بایرام‌زاده خاطرنشان کرد: گردشگران و مسافران عزیزی که مقصد سفر آن‌ها استان آذربایجان‌شرقی‌ست، حتماً قبل از آغاز سفر از رزرو محل اقامت خود اطمینان حاصل کنند و در صورت بروز مشکلات در روند اقامت آن‌ها با شماره ۳۵۵۳۷۰۱۰-۰۴۱ و یا ۳۵۵۴۶۰۴۱-۰۴۱ در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

نظر شما