شناسهٔ خبر: 68491515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۹۲۱ انشعاب غیرمجاز در جنوب تهران شناسایی شد

معاون شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ از شناسایی ۴۹۲۱ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی در ۵ ماهه ابتدای سال با هدف جلوگیری از هدرروی آب شرب در محدوده خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب شهرری خبر داد.

صاحب‌خبر -

 جواد رحمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به کشف انشعابات غیرمجاز گفت: یکی از چالش‌های اساسی شرکت‌های آب و فاضلاب، برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب است لذا با شناسایی 4921 رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی در 5 ماهه ابتدای سال1403 از هدرروی آب شرب در محدوده خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب شهرری جلوگیری شد.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز به طور ویژه توسط این شرکت دنبال می‌شود، افزود: با توجه به اینکه بیشترین انشعابات غیرمجاز در مناطق حاشیه نشین شهر و مسیر باغات قرار دارد و ساکنان این مناطق به صورت ثبت نشده و غیرمجاز از آب شرب استفاده می‌کنند، باعث شده هزینه‌های جاری شرکت افزایش یافته و ارائه خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی مواجه شود.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 گفت: در پنج ماهه اول سال 1403 تعداد 4921 رشته انشعاب غیرمجاز و تخلفات انشعابی در این محدوده شناسایی شده است که از این تعداد 2374 انشعاب قطع و جمع‌آوری و 49 رشته نیز به مجاز تبدیل شده و تعداد 1136 انشعاب غیرمجاز اصلاح شده است.

 رحمانی گفت: از مردم شریف شهرری درخواست داریم در صورت اطلاع از هرگونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز، تخلفات را با شماره تماس 122، به اطلاع این شرکت برسانند تا مأموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما