شناسهٔ خبر: 68476112 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کارشناس داوری انگلیسی تایید کرد؛ ریگی باید اخراج می‌شد/ کارت زرد بلانکو درست نبود

درموت گلگر کارشناس داوری فوتبال انگلیس درباره اتفاقات هفته سوم لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

بازی‌های هفته سوم لیگ برتر برگزار شد و پرسپولیس در قزوین توانست مقابل فولاد به برتری برسد و استقلال تهران هم در اهواز به همنام خوزستانی خود باخت.

این بازی ها در حالی برگزار شد که حواشی حضور و نداشتن VAR همچنان در فوتبال ایران ادامه دارد. بازی پرسپولیس و فولاد با VAR برگزار شد اما داوران ویدیویی نتوانستند تصاویر آهسته را برای داور میدان به نمایش در بیاورند و اتفاقات عجیبی در این بازی رقم خورد. همچنین بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران هم بدون کمک داور ویدیویی برگزار شد.

درموت گلگر داور برجسته انگلیسی درباره اتفاقات داوری هفته سوم در بازی استقلال و پرسپولیس نظرش را ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

کارشناسی بازی پرسپولیس و فولاد: 

گلگر درباره سرنگونی مهاجم فولاد در محوطه جریمه پرسپولیس در دقیقه ۴ می گوید: برخورد دو بازیکن درون محوطه جریمه کاملا طبیعی بوده و هر دوی این بازیکنان نمی توانستند از برخورد جلوگیری کرده و به نظر من خطایی رخ نداده و تصمیم داور بازی برای عدم اعلام پنالتی درست بود.

او همچنین درباره برخورد مسعود ریگی و خطای او در وسط زمین گفت: به نظر من این برخورد خیلی خطرناک بود و بازیکن پرسپولیس با استوک‌های بالا به سمت توپ رفت و با بازیکن فولاد برخورد کرد و باید کارت قرمز دریافت می کرد. 

کارشناسی بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران:

خطای بازیکن استقلال خوزستان روی پای بازیکن استقلال در دقیقه ۴۱ به هیچ عنوان معیارهای دریافت کارت قرمز نداشته و تصمیم داور درست بود. 

او همچنین درباره سرنگونی گوستاوو بلانکو درون محوطه جریمه استقلال خوزستان در دقیقه ۹۹ گفت: برخورد بین دو بازیکن وجود داشت اما این به معنی پنالتی نیست و تصمیم داور مبنی بر دادن کارت زرد به مهاجم استقلال درست نبود و ادامه بازی بهترین تصمیمی بود که می شد توسط داور گرفته شود.

نظر شما