شناسهٔ خبر: 68465215 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی | لینک خبر

شصت و هفتمین جلسه كمیته استانی مولد سازی و دارایی های دولت در قزوین برگزار شد

شصت و هفتمین جلسه کمیته استانی مولد سازی و دارایی های دولت با حضور رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و خلیلی خواه، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین، این جلسه با حضور رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و خلیلی خواه، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین و سایر اعضا و مدیران کل دستگاههای ذی ربط در محل دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه، خلیلی خواه ، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین، با اشاره به اهمیت مولد سازی دارایی های دولت اظهار داشت : موضوع مولد سازی دارایی های دولت به عنوان یکی از محورهای مهم تامین مالی دولت است که هدف آن استفاده بهینه از اموال راکد دولت و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام است.

وی افزود: تا به امروز، تعداد 22 بسته پیشنهادی اموال مازاد دارایی های دولت استان قزوین  شناسایی و ارسال شده است.

بنابر این گزارش ، املاک مازاد و مستعد مولدسازی دولتی در خصوص پروژه دادگاه عمومی بخش اسفرورین ، املاک اداره کل آموزش و پرورش واقع در شهرستانهای آوج و تاکستان ، مولد سازی املاک مازاد دانشگاه علوم پزشکی استان و واگذاری زمین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران واقع در قزوین مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر شما