شناسهٔ خبر: 68460670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

پیام قدردانی رئیس سازمان اوقاف از مدیران، خادمان و حامیان برگزاری موکب های خدمات رسان به زائرین اربعین حسینی

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور پیامی از مدیران، خادمان و حامیان برگزاری موکب های خدمات رسان به زائرین اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، متن پیام به شرح زیر است:


رفتند تا بینِ حرم‌ها ره بپویند 
عطری نشانی از گل نرگس بجویند 

مسیر عطر آگین راهپیمایی اربعین، بار دیگر، با حضور خیل عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام عطرآگین شد و نمادی از وحدت و اقتدار امت اسلامی و تجلی اراده‌ی الهی در حریم حرم اهل‌بیت گردید و چه زیباست میعادی چنین پرشور که چشم حقیقت‌جویان عالم را به خود خیره ساخته است.

این رویداد عظیم، همایش عشق و ایمان است و تجمعی بی‌همتاست از دل‌های عاشق و جان‌های مشتاقی که به سوی سرزمین نینوا رهسپار می‌شوند تا بار دیگر ارادت و غیرت و محبت خود را به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین و اصحاب و خاندان مطهرش (علیهم‌السلام) به نمایش بگذارند.

این راهپیمایی بزرگ حماسه‌‌ای باشکوه است و از ایمان و دلدادگیِ مجاهدانی حکایت می‌کند که جان و مال خود را در راه مولایشان نثار کردند. هر قدمی در این مسیر قدمی الهی است و هر خدمتی به راهپیمایان و زائران عتبات عالیات نصرتی از جانب خداوند بر عاشقان حسین است.

در این ایام و لیالی نورانی، به فضل الهی، تمامی دست‌اندرکاران این عرصه، از مدیران و رؤسای ادارات و همکاران سازمان اوقاف تا هیئات امنا، خدام بقاع متبرکه، مبلغین، مادحین، جامعه قرآنی، خیرین و متولیان و امنای موقوفات، همگی با قلب‌هایی مملو از عشق و اخلاص، در این مسیر نورانی به ایفای نقش پرداختند.

از این رو بر خود فرض می‌دانم از همه‌ی این عزیزان که در این راه مقدس گام برداشتند و با برپایی مواکب حسینی در داخل و خارج از کشور، به خدمتگزاری پرداختند‌ تقدیر و تشکر نمایم. از خداوند بزرگ و متعال، مزید توفیقات و برکات الهی را برای این خدمتگزاران صدیق و مخلص مسئلت می‌نمایم و امیدوارم در سایه عنایات خداوند متعال و توجهات خاصه‌ی حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام همواره در مسیر خدمت به اهل‌بیت علیهم‌السلام و اعتلای کلمه‌ی حق، سربلند و مؤید و منصور باشند.

سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه


انتهای پیام/

نظر شما