شناسهٔ خبر: 68459146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان:

تصادف محور فرودگاه اصفهان ۲ فوتی و یک مصدوم داشت

اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برخورد ۳ خودرو در محور فرودگاه ۲ فوتی و یک مصدوم داشت.

صاحب‌خبر -

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در اصفهان اظهار کرد": ک این حادثه ساعت ۴ و ۴۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان شهید اردستان در محور فرودگاه اتفاق افتاده است، افزود: در این حادثه یک دستگاه کشنده تانکر با کامیون بنز تک برخورد کرده و در ادامه خودروی سواری ساینا نیز به کشنده تانکر برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اعزام نیروهای امدادی از ایستگاه‌های ۷ و ۱۵ برای این حادثه اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و ضمن رعایت موارد ایمنی، عملیات آزادسازی محبوسین با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک از بین آهن پاره‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه هر ۲ راننده تانکر و تریلر در این حادثه جان باختند، گفت: همچنین راننده خودروی سواری ساینا نیز با مصدومیت شدید همراه بود که پس از اقدامات اولیه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

شریعتی با بیان اینکه بر اثر این حادثه ترافیک سنگین در محور غرب به شرق اتوبان شهید اردستانی ایجاد شده بود، ادامه داد: علت وقوع این حادثه را برعهده عوامل نیروی انتظامی است.

نظر شما