شناسهٔ خبر: 68452784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رییس سازمان دارالقرآن کریم کشور اعلام کرد:

«زندگی با آیه‌ها» زمینه‌ساز ارتباط بیشتر افراد جامعه با قرآن کریم

حوزه/ رییس سازمان دارالقرآن کریم کشور اعلام کرد: طرح «زندگی با آیه‌ها» زمینه‌ساز ارتباط بیشتر افراد جامعه با آیات قرآن کریم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از سنندج، حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده، در جشنواره «زندگی با آیه‌ها» که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» همزمان با ماه مبارک رمضان در کشور به اجرا درآمد و در این طرح شرکت‌کنندگان با فرازهایی از قرآن کریم آشنا شدند.

وی افزود: در ایام رمضان ۳۰ آیه موضوعی از قرآن کریم اولویت اجرای طرح قرار گرفت و استمرار آن می‌تواند منجر به آشنایی بیشتر افراد جامعه با آیات انسان‌ساز کلام الهی شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطر نشان کرد: طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» زمینه ساز ارتباط بیشتر افراد جامعه با قرآن کریم شد و در ایام تابستان نیز در طرح غنی سازی اوقات فراغت استمرار یافت.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور تصریح کرد: با استمرار این طرح قرآنی در ایام تابستان مخاطبان با ۱۵۰ آیه کاربردی قرآن کریم آشنا شدند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان کرد: توجه به نظام اندیشه افراد، جهان‌بینی، اعتقادات و ایمان در انتخاب آیات قرآنی ملاک قرار گرفت و در ادامه نیز آیاتی مربوط با موضوع سبک زندگی اسلامی که به زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها اشاره داشت، لحاظ شد.

وی اذعان کرد: تولید محتواهای قرآنی برای اثرگذاری بیشتر این طرح قرآنی لازم است و باید شاهد بازخوردهای بیشتری از این طرح قرآنی در جامعه باشیم.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور ابراز امیدواری کرد با اجرای چنین طرح‌های قرآنی زمینه انس و الفت بیش از پیش افراد جامعه با قرآن کریم مهیا شود.

انتهای پیام/

نظر شما